Pagina's

In mijn handbagage

Omdat ik bijna op vakantie ga ben ik al druk bezig met inpakken. Vandaag laat ik zien wat ik in mijn handbagage heb gestopt.



Ik heb een best grote trolley, eentje die mijn moeder voor haar werk gebruikt. Aangezien mijn tas (waar de rest dus inzit) niet zo groot is en ik al mijn apparatuur in mijn handbagage wil stoppen heb ik deze trolley. Hij heeft een speciaal vak voor je laptop en dat is heel handig.
Omdat er nogal veel foto's inzitten moet je even op lees meer drukken






1 literzakje met shampoo, dagcrème douchegel, lippenbalsem  en mijn haarborstel die vies is. Mijn tandenborstel gaat hier ook nog in.



Tasje die ik makkelijk bij me kan houden met notitieboekje(waar ik shopadressen etc. inschrijf) paspoort, camera, iPod, portemonnee(die er niet meer inpast) en daarnaast mijn DS.


Setje extra kleding (je weet maar nooit)


Siteschrift, (ik kan niet meer zonder:P, mobiel, zonnebril, opladers, tijdschrift, boek

Verder zit er nog in: Mijn laptop+oplader+muis, een zak waar alle opladers inzitten, wat pennen en een schetsboek/potloden van mijn broertje.

In totaal weegt alles 9 kilo. Ik vind dat echt heel veel, maar ik heb natuurlijk wel mijn laptop van ongeveer 2 kilo mee, en bovendien is de tas heel stevig dus dan mag hij wel wat zwaarder zijn.

Dit was mijn handbagage, nu moet ik mijn grote tas nog inpakken. Wat nemen jullie mee in jullie handbagage of houden jullie bij je in de auto?


xxx Lisa