Pagina's

De leukste films van dit moment!

De laatste tijd heb ik over een paar films gelezen die me wel leuk lijken, en nu in de bios draaien. Vandaag heb ik ze voor jullie op een rijtje gezet! Het zijn trouwens wel een beetje meidenfilms, maar daar hou ik gewoon het meeste van. Ik ben niet zo'n actiefilm type:D


Streetdance 3D
Deze film gaat over streetdance. En hij is in 3D. De titel zegt dus genoeg! In deze film traint streetdancer Carly met haar dansgroep voor de kampioenschappen streetdance. Ze hebben alleen geen oefenruimte! Gelukkig kan Carly een deal sluiten met de balletschool. Ze mogen oefenruimtes gebruiken, maar alleen als ze samenwerken met balletdansers. Dat zorgt natuurlijk voor ruzies, maar ook voor dancebattles!

Dit klinkt best wel als een clichĂ©verhaal, maar de dancebattles schijnen heel goed te zijn. Er doen goede dansers mee, zoals de winnaars van Britains Got Talent. En omdat hij in 3D is, komen de dansen nog beter uit!
Ik weet niet precies waar 3D-bioscopen zijn, en waar hij draait. Op de site stond dat de lijst binnenkort komt, terwijl de film als je dit leest al een week in de bios draait!


Sex at the City 2
Nu ik dit schrijf (maandag) is deze film nog niet in de bioscoop te zien. Maar donderdag (de dag dat dit artikel online komt) dus wel! Dit is het vervolg op SATC 1, die donderdag op tv was, en die ik gister heb gezien. Ik vond de film heel leuk, dus ik ga denk ik wel naar de bios om het vervolg te zien!
En, waar gaat de film over? Dat ga ik niet uitgebreid vertellen. Kijk gewoon mee naar de trailer!



Gaan jullie ook naar deze films, of hebben jullie een hele andere smaak?

xxx Lisa