Pagina's

Vakantie update #1

Van mijn eerste tot mijn dertiende, 12 jaar lang, heb ik gekampeerd. Meestal was het een land in de richting van Duitsland, en dan weer Frankrijk. En dat om en om. Ik vond het niet erg, want ik was ermee opgegroeid. En ik ben in veel verschillende landen in Europa geweest.
Maar, het werd tijd voor iets anders. Nu zijn mijn broertje en ik ouder, dus we hoeven niet meer zoveel rekening te houden met wat we kunnen en wat niet. Het werd tijd voor een grotere reis, ook al was het maar voor één keertje.




WE ARE GOING TO THE USA! Jeaaaaah. We gaan 23 dagen, inclusief vliegreis. En we gaan wel de 'standaard' reis doen, van Los Angeles door Californië, via San Fransisco naar Las Vegas en het Indianengebied en dan weer een andere weg, in een rondje terug naar LA.  We gaan in een camper. Dat lijkt me heel raar, want ik moet  misschien met mijn broertje in de bovenslaper (een tweepersoonsbed boven het bestuursdeel).. En we kunnen binnen koken, binnen douchen, en ik hoef niet met een WC-rol over de camping te lopen (niet dat ik dat doe, ik deed altijd velletjes onder mijn shirt)


De komende tijd kunnen jullie wat artikelen verwachten over deze vakantie. Een lijstje waar ik heen ga, en een wishlist... Helaas is het nu nog 7 weken wegdromen bij plaatjes in reisboeken. Maar het komt al steeds dichterbij! Ik ben alvast druk aan het sparen, en het komt me heel goed uit dat ik vlak voor de vakantie jarig ben.




Je mag maar 23 kilo meenemen, en dat is aan de ene kant best veel. Op de heenreis ga ik het sowieso wel redden, maar ik ben van plan best veel te shoppen dus of het op de terugreis gaat lukken is nog maar zeer de vraag.:P

We gaan zowel wandelen als shoppen als cultuur snuiven. En natuurlijk heel veel vet Amerikaans eten eten. Wandelen is iets minder, maar omdat de omgeving daar heel anders is lijkt het me toch wel leuk. Ik denk dat ik doodmoe ben na de vakantie maar ik denk dat dat het wel waard is!

Dit was een heel lang verhaal, dus ik heb er wat plaatjes tussen gedaan van We Heart It. Dat mag hoop ik wel als je de bron erbij zet?


Dus, nu ben ik wel benieuwd waar jullie heen gaan in de zomervakantie! 
En ik ben ook benieuwd of jullie wel zin hebben in veel artikelen. Ik denk dat ik er twee doe voordat ik op vakantie ga, een paar op vakantie (als er internet is op de campings, maar dat is er op betere campings vaak wel), en natuurlijk en super shoplog en fotolog als ik terug ben.

xxx Lisa