Pagina's

Favo muziek van dit moment!

Sorry, maar ik hou het dus echt niet vol om te bloggen. Ik ga het maar langzaam opbouwen denk ik. Binnenkort komen er weer een tijdje geen artikelen (of juist wel, ik heb genoeg tijd dit weekend maar ik weet nog niet hoe je vooruit moet posten en of dat kan) want ik ga naar Duitsland, van maandag tot vrijdag.
Ze hebben daar wel gratis Wi-fi in het restaurant maar ik weet nog niet of ik mijn laptop mee mag nemen en of ik er tijd voor heb.
Anyway, nu mijn artikel. Ik vond het leuk om mijn favoriete liedjes van dit moment even neer te zetten!

Shakira-Gypsy


B.O.B ft. Hayley Williams-Airplanes
Ik vind vooral het refrein mooi. Hayley kan echt heeel mooi zingen en ik vind de tekst ook goed bedacht!


Esmée Denters ft. Chipmunk-Until You Were Gone
In Engeland staat hij meteen al in de top 5. Waarom lopen wij altijd zo achter met de Nederlandse top 40?


Stromae- Alors on Danse
Deze man kan dus echt niet zingen maar het is zo'n leuk en aanstekelijk liedje! Mijn vriendin en ik zaten hier onder wiskunde heel hyper op te dansen. Gelukkig merkte de leraar het niet. Die leraar merkt trouwens niets, een paar maanden geleden hadden we een hele saaie plattegrond, en toen de leraar heel even weg was gingen we naar de rij naast ons. Hij had niks in de gaten!


Owl City-Vanilla Twilight
De liedjes van Owl City vind ik echt heel erg mooi! Sommigen zijn wel een beetje het zelfde maar deze vind ik heel leuk, terwijl ik normaal niet zo van die rustige liedjes hou. Deze is trouwens al best oud maar nu hij toch eindelijk in de top 40 staat...


En als laatste nog 2 oude liedjes: ze staan op mijn iPod als 2 van mijn meest geluisterde liedjes. En ik vind ze nog steeds leuk! Als eerste een vrij onbekende die ik echt heel goed gemaakt vind: Blame it on the Pop van DJ Earworm. Het is een mix van de 25 beste liedjes uit de Bilboard Chart (Amerikaanse top 40) en hij heeft allemaal ministukjes uit de liedjes samengevoegd. Nou ja, luister zelf maar! Als je dit liedje op Youtube zoekt zie je onderaan (of aan de zijkant, het is een beetje vaag of iedereen nou de nieuwe Youtube heeft of niet) de link van zijn Website met de songtekst en een gratis download. Hier doe ik trouwens het filmpje bij want daar zitten ook stukjes uit alle clips in.



En als tweede: Gives You Hell van the All-American Rejects. Op dit liedje kon ik ook altijd hyper doen met diezelfde vriendin als Alors On Danse, en ik kon hem heeel goed vals zingen[a]. Sinds een of andere Glee Cast er een cover van heeft gemaakt (die ik dus niet mooi vind), en sinds ik bij die vriendin bij haar 25 meest afgespeelde lijst ging kijken en zag dat hij op drie stond, heb ik hem weer herondekt!
Dit liedje zit ook in Blame it on the Pop maar helaas maar heel weinig. Let niet op de reclame aan het begin, hij begint snel!
'

Ik heb weer van zo'n klein artikel een hele lap tekst gemaakt, dat vind ik toch wel knap van mezelf:P. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen!

xxx Lisa