Pagina's

Nieuwe layout & meer over de site

Ik heb nu een layout met twee sidebars! Ik ben heel lang bezig geweest met de goede oplossing vinden, maar het is me gelukt met een simpele tutorial! Deze is voor het template denim, maar die vind ik persoonlijk het fijnst. Bij minima zijn de titels niet zo mooi.
Maar sinds ik een beetje geprutst heb met de layout (ik heb hem alleen op minima gezet) doet mijn header het niet meer. Ik heb hem nu als afbeelding erin gezet met koppeling, zodat je als je op het logo klikt gewoon naar de homepage gaat.Dus dat kan gebeuren, maar je kan je 'header plaatje' dus als afbeelding invoegen.


En mijn blog doet raar. Als ik artikelen schrijf is de lettergrootte en het lettertype de hele tijd anders. Ik kan hier niet tegen! Ik kan me er zo aan ergeren als op andere sites het lettertype zo raar is, en nu gebeurd het bij mezelf! Ik doe niks raars, schrijf alles gewoon in Blogger en kopieer bijna niks van word of zo. En de plaatjes doe ik pas achteraf. Toch veranderd de lettergrootte de hele tijd. Ik hoop dat dit in het vervolg niet meer gebeurd!

Nu heb ik dus twee sidebars, en kan ik er ook meer mee doen. Maar ik weet nog niet wat. Al veel mensen hebben in hun sidebar het boek wat ze lezen, of het item dat ze willen hebben. Maar dat is dus niet origineel meer. Ik ga nog op zoek!

En ik schrijf niet heel vaak meer. Volgende week en die week daarna heb ik niet verschrikkelijk veel huiswerk, dus ik kan gewoon schrijven. Maar daarna begint de toetsweek. Ik weet nog niet of ik artikelen ga schrijven, want ik heb elke dag twee toetsen. Maar aan de andere kant heb ik ook weer veel vrije uren, en kan dit juist een goede afleiding zijn...
Je zult het vanzelf wel merken!

Dit was even een korte update, ik ga snel slapen en morgen weer naar school!

1 juni: Ik heb nu een tk domein! Je kunt deze site nu ook bereiken via www.lisaloves.tk (dan is het dus niet lisaxloves maar lisaloves. Mijn email adres is wel weer lisaxloves. Oeps, daar kijk ik nooit op! Ik ga hem koppelen aan mijn andere hotmailadressen zodat ik het niet meer vergeet.

Ik heb nog steeds 0 followers, dus ik ga op zoek naar een avatar, en dan gewoon reageren bij andere blogs, anders komt er nooit meer wat van:P.

xxx Lisa