Pagina's

Review: The Body Shop Cacao Body Scrub

Voor Sinterklaas (al een tijdje geleden dus) kreeg ik een pakketje met douchegel, bodybutter en scrub van de Body Shop. Ik wist alleen niet zo goed wat ik met die scrub moest, want als je hem gebruikt liggen er overal korreltjes. Ik had wel een soort scrubdouchegel, maar die was oud en werkte niet meer goed. Omdat ik me toch  wilde scrubben, heb ik de scrub van de Body Shop onder de douche gebruikt. En het werkte!


Bron: thebodyshop.de (of een ander land, maakt niet uit)

De scrub maakt mijn benen lekker zacht. Je moet niet te hard wrijven, want de korrels zijn nog best groot dus je scrubt snel te veel. En als je dat 's zomers doet kan je zo een stuk bruin (geen idee hoe je dit zegt) eraf halen!
Er staat op dat hij voor een hele droge huid is, net zoals op de body butter. Maar ik merk er eerlijk gezegd niets van. Hij scrubt gewoon goed.

De geur
Hij ruikt niet helemaal naar chocola (zoals in repen), maar het is ook echt cacao en geen chocola. De geur doet me denken aan chocopasta. Ik hou niet van chocopasta, maar hij ruikt wel lekker!
Ik vind de geur wel wat meer voor de winter, maar dat is mijn mening. Voor de zomer heb ik liever een fruitige geur!

De verpakking
De scrub zit in een potje. Ik vind dat wel handig, want je kan gewoon scrub pakken en als je teveel hebt kan je het ook makkelijk terug in het potje doen. Het is alleen iets minder hygiĆ«nisch, maar als je onder de douche staat ben je al aardig schoon.

Eindoordeel
Ik ben heel tevreden over deze scrub, want hij werkt goed en ruikt lekker. Ik denk wel dat ik nog een scrub van The Body Shop ga kopen, maar eerst eens naar The Body Shop om een lekkere geur uit te kiezen. I lovee de Body Shop, omdat je alles kan ruiken en testen!
Dus, als je op zoek bent naar een goede body scrub, zou ik zeker langs de Body Shop gaan. Ik zou voor de lente/zomer een andere geur kiezen, maar ik denk dat het per scrub niet heel erg uit maakt.

De Body Shop Cacao Body Scrub kost (volgens mij, ik weet het niet zeker want er is geen Nederlandse website dus keek ik maar bij de Duitse) €15 voor 200 ML. Dat is wel een beetje prijzig, dus misschien meer iets voor je verjaardag. Een kleintje (van 50 ML) kon ik niet vinden, dus ik denk dat die alleen in cadeauverpakkingen zit.

Sorry trouwens dat ik geen eigen foto's heb gemaakt, want mijn batterijen zijn leeg. Maar ik wilde wel graag een artikel online vandaag.

xxx Lisa