Pagina's

Beauty wishlist #1

Hee allemaal,

sorry dat ik wat minder artikelen heb voorgeschreven dan ik had gepland. Maar vandaag weer een nieuw artikel! Het spijt me ook dat het lettertype in een paar artikelen anders is. Die had ik in word gemaakt maar Blogger wilde ze niet veranderen naar het standaard lettertype.

Maar vandaag even mijn beauty Wishlist. Ik weet het, er was pas ook al een Wishlist maar ik heb even geen inspiratie vandaag. En ik heb een aantal dingen die ik toch wel graag zou willen hebben!


  • Een Tonic
  • Een dagcrème
  • Een nieuwe shampoo
Deze drie zijn dus nog niet duidelijk, want ik heb geen idee welke ik wil van deze. Ik denk dat een Herbal Essences shampoo wel fijn is, maar ik heb nog geen idee. Dus als je een tip hebt, ik hoor het graag!


  • Blotting Paper (waarschijnlijk die van Essence, want ik heb nog geen ander merk gevonden die ze ook heeft)
  • Nieuwe elastiekjes (ja ik weet het, niet echt beauty maar je koopt elastiekjes meestal bij de drogist. Ik heb echt nieuwe nodig, want ze rekken heel erg uit. Zenner werkt bij mij gewoon niet, hij past 2.5 keer om mijn haar heen omdat ik heel dik haar heb. Dus ik ben op zoek naar een ander merk, maar ik heb er nog geen gevonden!
  • Een oogschaduw, want die heb ik nog niet. Hoe erg is dat! Ik denk dat ik weer een budgetmerk ga kopen, want als je niet eens goed met oogschaduw om kan gaan is het niet zo slim om een dure te kopen. De oogschaduws uit de Catrice Oceana collectie lijken me wel wat!
Nou, het valt nog wel mee vind ik zelf. Misschien kom ik later nog wel op meer dingen, dan kan ik deze post wijzigen of een nieuw artikel maken.

xxx Lisa