Pagina's

De Handigste Artikels

Yess, ik heb al 8 reacties (2 uur later zijn het er alweer 11, het gaat snel!) en 2 followers! Het gaat dus de goede kant op en ik heb niet meer het idee dat ik het voor niets doe:D. Misschien toch een goede actie om te stoppen met IntenseDebate, nu ik gewoon mijn URL neerzet gaat het veel beter.:D Ik heb ook weer de layout veranderd want ik was die ander weer zat:P. 


Op blogs vind je veel reviews, shoplogs, en andere leuke artikels. Maar soms zijn er ook artikels waar hele handige tips in staan.Als ik een artikel heel handig vind, druk ik op het knopje 'Like' bij Bloglovin'. Vandaag ga ik een aantal artikels bespreken die het herlezen waard zijn!

How to: Koffer inpak tips van de pro! In dit artikel geeft Serena van Beautylab een paar handige tips zodat je wél alles in je tas krijgt.

Online Shoppen Ik shopte echt nooit online, maar ik zie wel veel leuke webshops. Deze tips van Lilly (Behind the Closet) komen zeker van pas!

How to: Mini Manicure Voor degenen die net beginnen met nagels lakken (zoals ik). Dit artikel is geschreven door Teddy (Lovethatmakeup) en er staan echt wat handige tips in.

Tips tegen de hitte Volgende week komt er een hittegolf aan, en ik heb het al best snel heet. Dus deze tips van Soesja (LiveLoveLaugh) zijn heel erg handig!

Filmpje: Tips voor beginnende bloggers Omdat dit filmpje van Misslipgloss me toch een beetje heeft wakker geschud: Ik moet wel elke dag een artikel gaan schrijven!

Tip Testing: Nagels en Nagellak en Tip Testing: Lipstick Tip Testing is een leuke, maar vooral handige rubriek waar Willemijn van LiveLifeGorgeous test of tips die anderen geven wel echt werken.

Dit was het dan. Hebben jullie ook artikels die jullie herlezen omdat ze zo handig zijn?