Pagina's

Beauty: Wat betalen je ouders voor je?

In heel veel shoplogs zie ik wattenschijfjes voorbij komen. Eerst dacht ik dat het normaal was dat je ouders je watjes betalen, maar misschien is dat helemaal niet zo. Ik vroeg me dus af:

Wat betalen jouw ouders voor je qua beauty en wat moet je zelf betalen?


Mijn ouders betalen eigenlijk best wel veel. Eigenlijk word ik best wel verwend, want ik krijg ook veel zakgeld (5 euro per week). Misschien neem ik ook nog wel een bijbaantje want ik zou zelf best wel wat meer willen betalen (mijn ouders betalen ook alle cadeaus, ik heb al vrijwillig 10 euro meebetaald aan de vader- en moederdag cadeautjes en dat is nog best weinig). Maar goed: op naar de lijst!

Mijn ouders betalen: 
Gezichtsverzorging (Ook scrub)
Shampoo (ik gebruik geen conditioner e.d)
Antiklitspray(die heb ik voor noodgevallen want mijn haar is echt een ramp!)
Deo (Ik mag er maar 2 tegelijk en krijg pas een nieuwe als er eentje op is)
Douchegel  maar dat heb ik de afgelopen 2 jaar nauwlijks hoeven kopen
Elastiekjes/knipjes (als mijn moeder mee is winkelen)
Haarborstel
Epilator/ladyshave
Make-up remover (Als ik het zou gebruiken dan:P)
Vaseline (alleen de grote pot)
Toilettas en reisverpakkingen betalen ze ook.

Dit staat sowieso in de badkamer:
Zonnebrand/aftersun
Wattenschijfjes/staafjes
Nagellakremover
Zakdoekjes, tandpasta, medicijnen (oke dat is logisch)
Nagelvijl, bokkenpootje...
Talkpoeder

Dit moet ik zelf betalen:
Make-up en nagellak
Bodylotion en butter (omdat ik het zelf niet echt nodig heb maar wel fijn vind)
Eigenlijk alles van TBS omdat het duur is maar natuurlijk wel lekker, daarom koop ik het in de sale of vraag ik het voor mijn verjaardag


Nu heb ik een paar standaard dingen  medicijnen, anti insecten spul...) weggelaten. Maar het is wel duidelijk denk ik: Mijn ouders betalen het grootste deel. Nu ik dit op een rijtje zet is het eigenlijk best wel veel. Ik ben er natuurlijk wel heel erg blij mee want nu kan ik mijn geld ook aan andere dingen besteden (Ik ben niet een vreselijke beatyfreak). Maar ja, ik ben wel benieuwd. Dus zet je antwoord bij de comments!

xxx Lisa