Pagina's

TBS Papaya Lipbutter

Een tijdje geleden kocht ik in de sale van TBS een Papaya lipbutter. Ik denk dat hij nu uit het assortiment gaat, maar omdat de meeste lipbutters wel ongeveer hetzelfde zijn ga ik hem toch reviewen.



De lipbutter komt in een potje van 10 ML, dus hij is makkelijk mee te nemen. Een potje is niet erg hygiƫnisch maar als je hem in een tubetje stopt komt hij er niet goed uit dus het is niet zo erg. Hij heeft een makkelijke schroefdop(sommige schroefdoppen krijg ik niet goed dicht, maar deze wel), dus geen gedoe met potjes opendraaien.



De substantie is vrij hard, maar dat is geen nadeel of zo. Als het heet is word hij best zacht, maar hij smelt niet helemaal (zoals Vaseline). Hij ruikt trouwens ook heel lekker, ik gok dat hij naar papaja ruikt maar dat heb ik dus nog nooit gezien/geroken. Hij ruikt best zoet maar niet overdreven.

Als ik hem op heb plakt hij wel een beetje, maar dat heb ik heel erg snel. En het is niet zo erg, want de lippenbalsem doet heel goed zijn werk! Ik heb heel snel last van droge lippen, en dit werkt veel beter dan
Vaseline(ik vergelijk hem wel een beetje veel met Vaseline maar goed).

Ik ben dus erg blij met deze lipbutter! Het is alleen jammer dat hij best snel op gaat. De 2 euro was hij dubbel en dwars waard. Als de sale is afgelopen en je je hebt snel last van droge lippen zijn deze lipbutters ook wel 7 euro waard. Ik weet niet of ze precies hetzelfde werken maar ik denk het wel!

Hebben jullie een lipbutter van TBS en wat is jullie ervaring?

xxx Lisa