Pagina's

De zoektocht naar een Skinny Jeans

Ik ben een dun meisje met hele lange benen. Bij de H&M kan ik qua taille maat 152/158 aan, maar voor de lengte moet ik minimaal 170 hebben (Ja, I know, ik heb nog een kindermaat). Dat is echt heel frustrerend, want ik kan bijna nooit ergens broeken vinden. Er is maar 1 merk die qua taille en lengte een goede verhouding heeft voor mijn postuur (ze zijn dan wel iets te wijd, vooral bij mijn enkels, maar de perfecte broek bestaat nou eenmaal niet voor mij).


De perfecte broek. Sorry voor de spiegelfoto maar het lukte niet met zelfontspanner.

En dat merk is Outfitters Nation. Ik heb 4 'skinny's' : Een spijkerbroek, hele donkere, een witte en een grijze. Die grijze zit echt bijna perfect, er zaten is oranje vlekken in maar die zijn er gelukkig uit:D. Dit merk wordt in mijn woonplaats alleen verkocht in een klein winkeltje. Anders moet ik een half uur met de trein naar Utrecht en dat is best jammer.

Dus heeft iemand een tip voor mij? Heeft iemand met hetzelfde probleem nog een merk die perfect zit? Of heb je het tegenovergestelde figuur en weet je een broekenmerk waar je nooit van je leven inpast? Want zodra de herfstcollecties weer in de winkel liggen (over 2 weken?) heb ik nieuwe broeken nodig. Van korte broeken kan ik gewoon maat 158 aan, dan zijn ze maar een beetje te kort, maar hoogwaterbroeken staan niet bepaald mooi.

Ik heb broeken nodig want 3 broeken (in de winter ga ik niet met een witte broek naar school) is veel te weinig!

xxx Lisa