Pagina's

Shoplog: Schoolspullen

>

Aan het eind van het schooljaar mag je lekker je kaftpapier eraf scheuren en je werkboeken en schriften in de papierbak gooien. Maar er moeten ook weer nieuwe spullen gekocht worden! Ik ben superblij als het schooljaar is afgelopen, en ik lekker mijn vieze schriften en kaften weg kan doen. Als ik nieuwe spulletjes heb gekocht krijg ik altijd weer een klein beetje zin in school (Maar niet in boeken kaften:P).

Dus was het eergisteren weer tijd om schoolspullen te kopen. Ik heb dan niet hele interessante spullen gekocht, maar toch wilde ik het even delen!


Wat kleine dingen: Geodriehoek, pen, lijmstift, typex en een agenda. De lijmstift en geodriehoek zijn van V&D, de rest is Hema.
Een agenda heb ik eigenlijk niet nodig, want die hebben we online. Maar stiekem vind ik dat vreselijk onhandig. Als de leraar het er niet op zet hoef je het ook niet te maken. Dat lijkt een voordeel, maar je moet het meestal alsnog maken waardoor je dubbel zoveel huiswerk hebt. Daarom heb ik ervoor gekozen weer een agenda te gebruiken. Deze is van de Hema en er zitten mapjes in, wat ik heel handig vind. Ik doe er alleen wel een foto in als voorkant, want ik wordt gek van die voorkant.:P

Schriften! Ik heb gewoon saaie genomen, behalve die van de Hema met stipjes en ruitjes. die felblauwe zijn van de V&D en de andere schriften (die niet heel mooi zijn, maar ik teken ze toch wel onder) zijn van de Hema. Nu ik dit schrijf bedenk ik me dat ik ook nog schriften van vorig jaar heb, maar goed.


(Dit plaatje wil niet in het midden, sorry!) Omdat ik alles budgetproof heb gekocht mocht ik van mezelf ook iets duurders kopen. Deze stofmap van Blond Amsterdam vond ik zo leuk, ookal was hij €5,25! Ik heb deze gekocht voor Engels want daarbij krijgen we 50 losse blaadjes per periode. Aan het eind van de periode zei de leraar: Dit en dit moet je in je portfolio stoppen. Ik dacht, dat zijn gewone werkblaadjes dus ik heb ze weggegooid bij de opruiming van mijn kastje. Nou niet dus, ik moest ze overnieuw maken omdat anders mijn portfolio niet compleet was. Nu wil ik mijn Engels blaadjes dus goed bewaren!
Ik heb ook nog een rol kaftpapier (Ik heb nog 3 halve rollen van vorig jaar) en leuke blond etiketten gekocht.

Ik heb alleen nog geen etui, die van vorig jaar is nogal beschreven en aangetast met de gaatjesmaker. Maar ik kon even geen leuke vinden, dus die komt later nog wel.

Hebben jullie al spullen voor het nieuwe schooljaar gekocht?

xxx Lisa