Pagina's

Jeeeeeeeeej

Oke, nog even snel een artikeltje dan. Nederland is door! Ik ben nu even heel blij omdat mijn moeder altijd overdreven zenuwachtig doet en nu dus ook die laatste 5 minuten. Toen de wedstrijd eindelijk afgelopen leek was hij nog niet afgelopen! Gelukkig zijn we wel door!

Ik verveelde me wel een beetje onder de wedstrijd dus ondertussen ging ik dingen berekenen.

Nummer 7, 10 en 11 (Kuyt, Sneijder en Robben) zijn goed. 11-07-10 is de dag van de finale. Maar ik ben ook jarig op 11-07-10 en 10 is al heel lang mijn geluksnummer. Dit betekent dus:

11-07-10 gaat een topverjaardag worden, ookal zijn de meesten al weg.
En als afsluiting wordt Nederland kampioen!
Als Kuyt, Robben en Sneijder dan ook nog eens scoren kan het echt geen toeval meer zijn.

Oke, dit heb ik dus verzonnen uit pure verveling, maar ik vond het nog wel grappig.

Deze heb ik ook gemaakt uit pure verveling, foto gemaakt en daarna bewerkt met Photoshop!


Dus, zitten jullie zondag ook met een Dutchydress, Vuvuzela en Beessiepet (A la Yolanthe) voor de TV?


xxx Lisa