Pagina's

NOTD: Hema longlasting 83

Een tijdje geleden kocht ik bij de Hema deze zomerse paarse kleur voor €2,50. Ik vond hem heel erg mooi en voor die prijs kon ik hem niet laten liggen. Het is een lakje van de collectie die bovenaan staat. Je hebt een schap met neonkleuren (en nog wat make-up) en eentje met deze, een mingroene, een blauwe (en misschien nog een), de matte topcoat en nog wat make-up.
Vandaag heb ik hem op mijn nagels gedaan en hier is een swatch! Ik heb trouwens heel erg mijn best gedaan op het lakken, maar mijn nagels zijn niet zo lang (een maand geleden gestopt met bijten) dus het was best lastig.

Dit lakje heeft een best fijn kwastje. Ik had er geen problemen mee, hij was een klein beetje streperig maar zodra hij opdroogde zag je daar niets meer van. Ik heb 2 dunne laagjes opgedaan, en bij een paar nagels misschien een derde. Voor €2,50 vind ik dat wel goed. In het echt is hij wat feller en zijn mijn handen iets donkerder (tenminste, bij mij dan. Mijn broertjes computer heeft XP en een ouder beeldscherm en daar is alles feller en donkerder). Ik heb geen topcoat op want elke topcoat kan net een ander effect geven (extra shimmer en zo).