Pagina's

Naar de kapper geweest

Vandaag ben ik naar de kapper geweest. Omdat er van een beetje bijpunten echt heel veel veranderd is, ga ik er even wat over schrijven.

Voor de verandering ging ik eens naar een andere kapper. We (mijn moeder, broertje en ik) gingen er in eerste instantie heen omdat daar vaak geen afspraak nodig is. Maar ik weet zeker dat ik daar nog eens heen ga! De kapster heeft me allemaal goede tips gegeven voor mijn haar.

 Ik heb fijn maar heel veel haar en het wordt snel vet, vooral aan de achterkant. Dat komt dus omdat het daar te dik is en dan komt er nauwelijks shampoo op sommige plekken. Daarom raadde ze me aan om mijn haar in twee delen te wassen. Ze heeft dat bij mij gedaan (mijn haar was te vet om te knippen, oeps!) en het werkte goed!

Maar ik had dus ook bijna geen neten! Ik heb de eerste dagen wel wat neten (en 4 luizen) gehad, de andere dingetjes in mijn haar waren huidschilfers. Omdat ik mijn haar niet goed kan wassen en uitspoelen kreeg ik ze. Nu is de netenkam de afgelopen dagen een beetje voor niks geweest maar goed. Hier de voor en na foto's!

Oke, de  foto's zijn niet heel goed en mijn haar zit voor mijn ogen(en ik had mijn musicalshirt van groep 8 aan:P) maar er is echt veel verschil. Er zit meer volume in, het glanst en omdat de huidschilfers op een of andere manier zijn verdwenen ziet het er weer gezond en blonder uit.



Ik ben echt heel blij dat ik bij deze kapper ben geweest (ze heeft nog veel meer tips gegeven) en ik ga hier zeker nog eens heen!
Zien jullie ook altijd verschil als jullie je haar hebben bijgepunt?


xxx Lisa