Pagina's

Vakantie update #2

Zoals jullie misschien wel weten vertrek ik vandaag naar de States! Ik heb echt superveel zin in! Er zijn wel een paar dingetjes die ik even moet vertellen, dus hier een klein lijstje:

  1. Ik ben weg vanaf vandaag (15 juli dus) tot 7 augustus
  2. Ik heb een laptop mee maar niet overal internet
  3. Omdat ik echt niet veel inspiratie heb (door de hitte en zo) komt er ongeveer elke 3 dagen een artikel online. Ik update misschien ook een paar keer vanuit Amerika maar we zullen zien.
  4. Ik zal niet reageren op andere blogs. Misschien wel op jullie vakantie updates maar de reviews, shoplogs etc. sla ik over.
  5. Als ik even kort op de computer kan (en internet heb) zal ik niet op mijn blog zijn maar wel even op Twitter. Als je dus wat wil lezen kun je mij volgen, maar ook gewoon in de sidebar kijken.
  6. 8 augustus ben ik weer terug! Ik zal wel een paar dingetjes schrijven over mijn vakantie, maar niet te veel.
Als ik in het hotel ben (dat is dus 's avonds laat Nederlandse tijd) zal ik kijken of ik even op internet kan, maar ik kan niets beloven. We gaan een rondreis maken met de camper (klik hier voor meer) en ik heb er zoveel zin in! Ik kan het maar niet vaak genoeg zeggen.:P

Ik wens jullie allemaal nog een fijne vakantie en na de vakantie ben ik weer volop terug.