Pagina's

Beetje laat, maar ik ben weer terug!

Ik ben al een paar dagen thuis, maar ik had nog niet 'officieel' op mijn blog verteld dat ik weer terug ben. Dat heb ik bewust gedaan, omdat jullie nog geen artikelen konden verwachten. Ik heb een lange vakantie gehad, en nog nooit zoveel gedaan. Het was vermoeiend, vooral de terugreis. Ik heb meteen de dag nadat ik terug was geprobeerd om artikels te schrijven, maar er kwam geen normale zin uit. Vandaag heb ik het weer geprobeerd en het lukte weer! Dus vanaf morgen heb ik genoeg fut om elke dag een artikel te schrijven.:P

Over een paar dagen komt mijn vakantieverslag (dat is nogal veel werk) en als het lukt komt er ook een shoplog filmpje! Om alvast een indruk te geven, even een paar foto's:

De foto's gemaakt met mijn moeder spiegelreflex zijn een stuk mooier, maar die bewaar ik nog even tot het grote verslag!



Grand Canyon met mist... Dat was niet echt leuk, gelukkig klaarde het later op!


Zeesterren in het Monterey Bay Aquarium


M&M's uit M&M world Vegas. Ze waren er in allemaal kleuren, maar ik heb er een aantal genomen die niet in de gewone winkels verkrijgbaar zijn. Ik heb ze allemaal opgegeten en ze waren heerlijk! Aan het begin had er veel te zuinig meegedaan en op het vliegveld had ik nog over. Gelukkig kwamen ze door de douane!

Tijdens de vlucht Los Angeles-Detroit  hielpen ze goed tegen de honger. je kreeg daar maar 2x 'cookies, peanuts or pretzels' en daar kan je echt geen 4 uur op leven (eigenlijk 7 uur, de tijd vanaf het ontbijt er ook nog bij gerekend).

Binnenkort een lang verslag met nog meer foto's!

xxx Lisa