Pagina's

Review: Wet 'n Wild trio's

In Amerika werd make-up ook in de luxere en grotere supermarkten verkocht. Terwijl mijn ouders boodschappen deden kon ik dus tussen de make-up snuffelen. Over de Wet 'n Wild trio's had ik al veel gehoord en ik wilde het zelf ook testen. Ik nam er 2 mee: 381B Sweet as Candy en 384B On Cloud Nine.



Ik weet niet of de kleuren me echt mooi staan maar het is altijd handig om een aantal kleurtjes te hebben. En bovendien kon ik ze voor 3 dollar per stuk echt niet laten liggen!

De doosjes zijn simpel maar wel handig, je kan meteen zien welke kleurtjes erin zitten. Wet 'n Wild is een goedkoop merk, maar ik vind niet dat deze doosjes er heel goedkoop uitzien. Ze gaan best makkelijk open als je twee handen gebruikt, maar in je tas zullen ze niet zo snel opengaan. Helaas kreeg ik de stickertjes er niet helemaal af.



Voor mensen die niet goed weten wat ze met deze palletjes aanmoeten staat er uitleg op. In de oogschaduws zelf staat waar je ze kan gebruiken en op de achterkant staat waar al die plekken zich bevinden. De tekst in de oogschaduws zelf slijt na een paar keer wel af, maar ik neem aan dat je het dan wel uit je hoofd weet. Dit hoef je natuurlijk niet te gebruiken maar het kan handig zijn.


Na een paar keer gebruiken zijn de letters al wat vager...

De palletjes zijn hier wel op afgestemd: Voor je crease heb je niet zoveel nodig dus zit daar ook minder in. Als je een andere look maakt heb je van de donkere kleur vaak ook minder nodig, dus het is wel een voordeel: Alle kleurtjes gaan ongeveer tegelijk op.

En nu: op naar de swatches! Ze zijn gemaakt met mijn vingers, 1 veegje op mijn hand en zonder basis.




Sweet as Candy heeft in real life wel wat meer pigment, maar kleuren goed fotograferen blijft lastig. Alle kleuren zijn goed gepigmenteerd, niet geweldig maar zeker niet slecht. Zeker voor 1 dollar per oogschaduw ben ik er erg tevreden mee!

Als ik mijn kwast gebruik korrelt de oogschaduw wel een beetje. Het is niet zo dat meteen je hele doosje onder de korrels zit, maar het is wel jammer.

Wet 'n Wild trio's kosten rond de drie dollar (heb ze ook voor 3.30 gezien, afzetters!) voor 3.5 gram oogschaduw in Amerikaanse drogisten en supermarkten. Op boozyshop kosten ze 4 euro. Dat is wel wat duurder maar goedkoper kon ik ze helaas niet vinden.

Voor 3 dollar raad ik ze zeker aan! 4 euro zijn ze ook wel waard, maar alleen als je echt mooie kleurtjes kan vinden.

xxx Lisa