Pagina's

4 dingen waar ik ‘verslaafd’ aan ben op dit moment

 dIn de ‘4 things tag’ moest je onder andere 4 dingen invullen waar je veel mee bezig was op het moment. Nu heb ik de 4 things tag nooit gekregen, maar het leek me toch wel leuk om jullie de dingen te laten zien waar ik op dit moment verslaafd aan ben!
Twitter
Tot een paar maanden geleden dacht ik dat ik er nooit aan ging beginnen, Twitter. Maar omdat veel bloggers Twitter hadden ben ik er toch maar aan begonnen. Ik ben heel nieuwsgierig en vind het dus altijd heel leuk om te zien wat anderen aan het doen zijn. Maar natuurlijk tweet ik zelf ook! Volg jij me al?




geld
Geld verdienen
Zoals jullie misschien wel weten heb ik het helemaal gehad met mijn mobiel. Op dit moment is de telefoon die ik graag wil in de aanbieding bij het V&D prijzencircus. Dat duurt tot 10 oktober, en in die tijd moet ik nog 85 euro zien te verdienen! Ik weet niet of het gaat lukken(er is een kans dat hij heel snel is uitverkocht), maar als het niet lukt heb ik in elk geval een hoop troep verkocht!
Vastleggen in volledig scherm 23-9-2010 155828.bmp
Happy Island
Dit is echt erg, ik ben gewoon verslaafd aan een Facebookspelletje. Dit spel heeft hetzelfde principe als Farmville (het bekendste Facebook spel) maar je hoeft niets op tijd te doen, Gewoon twee keer per dag het geld ophalen, en soms wat attracties kopen of upgraden. Het klinkt heel saai maar Happy Island zo zo verslavend!
Nagelriemen verzorgen
Sinds mijn potje Nail Care Balm van Essence op mijn bureau staat kan ik er niet meer vanaf blijven. Elke keer als ik even moet wachten masseer ik mijn nagelriemen met deze balsem. Gelukkig is dit een goede verslaving, mijn  nagelriemen gaan er sterk op vooruit!
Dit waren de dingen waar ik veel mee bezig ben op dit moment. Zijn jullie ergens verslaafd aan?
xxx Lisa