Pagina's

Wishlist en No-buy

Wishlist
Wishlist én no-buy, gaat dat wel samen? Voor mij wel! Omdat mijn wishlist veel te lang is, en mijn spaarpot veel te leeg, heb ik besloten eerst een tijdje niks te kopen. Toen de reclamefoldertjes van Etos en Kruidvat binnenkwamen wist ik het zeker, ik wilde me niet wéér laten verleiden door al die acties (FA 1+1 gratis, Bourjois 1+1 gratis...). Ik kan mijn geld wel aan leukere dingen besteden!

Als ik 4 weken niks gekocht heb, hoef ik veel dingen van mijn wishlist toch niet meer. Dan kan ik ook kijken wat nog wel even kan wachten, want dan duurt het nog minder dan 2 maanden voordat het Sinterklaas is.:) En er blijven dan nog een aantal dingetjes over die ik wel kan kopen.



Dit geld alleen voor dingen die ik zelf moet betalen. En als mijn deo op is, mag ik van mezelf natuurlijk wel een nieuwe kopen. En mijn ouders betalen kleding en schoenen, dus die doen niet mee.

Mijn wishlist is meestal veel te lang. Sommigen zullen misschien vinden dat ik verwend ben, maar mijn ouders bijvoorbeeld vinden dat juist leuk. Zo hebben ze tenminste wat om uit te kiezen voor mijn verjaardag of 5 december.
    Beauty
  • Lush Lemony Flutter
  • Kwasten:
    Sigma E217, F168, F70
  • Lekker Parfum:
    Love etc.
  • Nyx oogschaduwpalletje
  • oogschaduwbasis
Fashion
  • Lange ketting
  • Leuke schooltas
  • Basic shirtjes
  • Nieuwe sneakers
  • Kleren voor de herfst/winter
Boeken
  • Gossip Girl deel 12 & 13: gekleurde cover. Dan heb ik eindelijk de serie compleet! Helaas is dit een lastige opgaven, want ze hebben nu covers met foto’s uit de serie erop.
  • Sweet little Lies, Sugar and Spice (Engels)
Kamer
  • Nieuwe Sprei
  • Ladeblok
  • Bakjes voor in het ladeblok
  • Ben en Jerry's, want die spaar ik. Ik heb nu 4 soorten.:P
Overig
  • HTC Wildfire
  • Etui
  • Abonnement op een leuk tijdschrift
  • Gossip Girl DVD boxen
De dikgedrukte dingetjes heb ik op dit moment even dringend nodig. Mijn etui is gemarteld met een perforator, en die gaten worden heel snel groter! Ik heb ook dringend nieuwe kleren en schoenen nodig, want als je naar buiten kijkt lijkt het net alsof de herfst al begonnen is!

Ik spaar nu vooral voor een nieuwe telefoon, want die van mij doet het niet zo goed meer. Ik heb nu zo’n dertig euro en nog 75 euro verjaardagsgeld, dus het schiet nog niet echt op.

Ik denk dat het me wel gaat lukken, want ik ben van mezelf al niet zo’n big spender. Ik ga sowieso nog wat oude boeken en oud speelgoed op marktplaats zetten, want ik kan het allemaal niet meer bewaren. Over
twee weken zal ik wel een update plaatsen over hoe het tot dan is gegaan!


Wat staat er op dit moment op jouw wishlist?


xxx Lisa