Pagina's

Logeren: Wat zit er in mijn make-up tasje?


Als ik ga logeren (of op vakantie ga) neem ik een toilettas mee, en een klein toilettasje voor make-up en nagels. Vandaag laat ik jullie de inhoud van het tweede tasje zien!

Ik sleep niet zoveel mee als ik ga logeren. Ik kan wel oogschaduw e.d. meenemen, maar dat ga ik toch niet gebruiken! Het enige wat mist zijn elastiekjes. Die zitten er normaal gesproken wel in, maar ik ben ze weer eens allemaal kwijt!



Dit tasje heb ik een hele tijd geleden bij de Kruidvat gekocht. Hij was denk ik rond de €2.50, maar ik weet het niet precies. Volgens mij hebben ze nu nog wel van zulke tasjes, dus als je er nog een zoekt zou ik even naar de Kruidvat gaan!


Rosebud Salve Original
Vaseline Original
Hema Jip en Janneke lipgloss
Ik heb geen idee waarom ik Rosebud én Vaseline heb meegenomen!


Bokkenpootje
Nagelvijl
Essence balsem voor mijn nagelriemen


Maybelline Great Lash mascara
Essence blush kwast
Catrice Multi-colour blush

Wat neem jij mee qua make-up als je gaat logeren? 

xxx Lisa

Ik heb trouwens mijn about me page geupdate! Als jullie wat meer over mij te weten willen komen zou ik zeker even naar die pagina gaan!