Pagina's

Vakantieplanning


Sommigen moeten nog even wachten, maar voor mij is de vakantie vandaag al begonnen! In tegenstelling tot veel mensen die ik ken ga ik niet op wintersport. Dit vind ik helemaal niet erg, voor mij zijn vakanties echt om uit te rusten. Dit betekent natuurlijk niet dat ik de hele vakantie op bed ga blijven liggen!  In dit artikel vertel ik wat ik deze vakantie ga doen.

Uitrusten
De mensen die me op Twitter volgen hebben het vast al wel gemerkt: ik voel me de laatste tijd niet zo fit. Soms kom ik thuis en heb ik gewoon de energie niet om mijn huiswerk te maken. Dan zit ik op de computer en doe ik eigenlijk niets. Ik slaap niet lang maar heb daar nooit eerder problemen mee gehad. Ik ben naar de dokter geweest en daar kwam niks uit, mijn bloed was ook gewoon in orde. Ik hoop dat een weekje rust me goed doet en ik weer wat uitgeruster ben na de vakantie.

Logeren
Van dinsdag tot en met vrijdag ga ik bij mijn beste vriendin logeren. Omdat ze niet om de hoek woont (met de auto ben je een uur onderweg) kijk ik hier heel erg naar uit! Het is altijd heel erg gezellig met haar, en omdat we elkaar niet heel vaak zien raken we nooit uitgepraat. En nee logeren is normaal gesproken niet echt rust maar omdat we meestal om 11:00 wel in bed liggen rust ik toch wel aardig uit.

Bloggen
Inmiddels staan er alweer 94 artikelen op Lisa Loves en deze vakantie hoop ik mijn 100ste post de plaatsten! In de vakantie heb ik veel tijd en op een of andere manier ook veel inspiratie, dus dat gaat helemaal goed komen. Wat ik met het honderdste artikel ga doen weet ik nog niet precies, in elk geval wel iets speciaals aangezien ik de verjaardag van mijn blog niet echt kan vieren (de eerste paar artikels heb ik al een hele tijd geleden verwijderd).

Fotograferen
Ook al hangt dit een beetje samen met bloggen, ik wilde het toch even apart vermelden. De dagen zijn nog steeds kort en dat is natuurlijk helemaal niet handig als fotograferen een van je grootste hobby's is. Nu heb ik er lekker de hele dag de tijd voor en ik hoop weer wat mooie foto's te maken met de camera van mijn moeder! Een minpuntje: zoals het er nu uitziet wordt het niet erg zonnig volgende week...

Lezen
Er ligt nog een lekkere stapel boeken op me te wachten om gelezen te worden! Helaas zitten er wel twee boeken voor school tussen maar als ik eenmaal in het verhaal zit vind ik bijna elk boek wel leuk. En een beetje afwisseling is altijd goed, je hele leven chicklit lezen wordt op gegeven moment ook saai.

Wat ga jij doen deze vakantie?