Pagina's

Changed the design!

layout februari
Mijn vorige lay-out stond er nog niet zo lang op, toch vond ik het tijd voor een nieuwe. Ik had mijn header als PNG opgeslagen maar de instellingen van Artisteer stonden nog op JPG waardoor hij erg onscherp was. Tijdens het overzetten van mijn bestanden op mijn nieuwe laptop is er toch iets fout gegaan, want de lay-out was foetsie! Daarom heb ik maar een nieuwe lay-out gemaakt.


Ook deze lay-out heb ik weer lekker simpel gehouden, maar volgens Rosa, die hem beoordeelde,  was hij niet saai. Ik heb gekozen voor een soort zandkleur in combinatie met blauw. Eerst wilde ik roze doen, maar blauw past gewoon beter bij me! Van deze lay-out word ik veel vrolijker dan van de vorige. Het is dan nog geen lente, voor een vrolijk design is het nooit te vroeg.

Ik zal deze lay-out echt wat langer houden, I promise! Een dingetje waar ik nog niet helemaal over uit ben is het blauwe balkje onderaan elk artikel. Dit balkje zorgt ervoor dat je het verschil tussen het artikel en dat balkje ziet, maar ik vind het wel een beetje rommelig staan. Verder ben ik er heel erg tevreden mee.

Wat vind jij van deze lay-out?