Pagina's

Shoplog 23-02

P1140408
Dit artikel schrijf ik terwijl ik aan het logeren ben bij een vriendin. Vandaag gingen we eerst ontbijten bij IKEA en daarna hebben we gewinkeld in Gouda. Natuurlijk heb ik ook wat dingetjes gekocht, en die laat ik vandaag aan jullie zien! Dit is voorlopig mijn laatste shoplog, in mei ga ik naar Berlijn en ik heb al een grote wishlist, dus ik ga alvast beginnen met sparen.



P1140427
Een van de vaasjes op mijn kamer is kapot gegaan, dus bij de IKEA kocht ik een nieuwe voor maar €0,50.
P1140390 Bij Kruidvat kocht ik een absolute moisture lipstick in de kleur Gentle Nude. Ik had hem zaterdag al in mijn handen maar omdat ik twijfelde kocht ik hem toch niet. Omdat ze uit het assortiment gaan (helaas!) waren ze 50 procent korting, dus ik betaalde er maar €1,50 voor! Heel veel producten van Essence en Catrice gaan in maart uit het assortiment, dus als je ze nog wil bemachtigen (met 50 procent korting) moet je snel zijn!P1140366Ook kocht ik een geodriehoek (de mijne was weer eens gebroken) en post-its, niet zo bijzonder.
P1140376 Bij HEMA kocht ik een wenkbrauwpotloodje in nummer 10, een concealerstick in 01 en haarelastiekjes. Over de eerste twee dingen heb ik al goede verhalen gehoord en die elastiekjes vind ik gewoon heel fijn. Ik raak ze alleen altijd kwijt! Bij elkaar kostte het €6,25, maar er ging nog 15 procent korting vanaf (ik heb geen idee waarom). Ik heb dus mooi 95 cent bespaard!

Ik heb niet heel veel gekocht, maar ik ben wel blij met mijn aankoopjes! Verder hebben we nog bij de McDonalds gegeten en het belangrijkste: het was heel gezellig!