Pagina's

Een kleine zomerse shoplog: Berlijn

Afgelopen vakantie ben ik naar Berlijn geweest, en daar heb ik natuurlijk ook wat geshopt! Eigenlijk had ik niet zo’n zin om te shoppen deze vakantie en ik kwam ook niet heel veel leuke winkels tegen. Maar toch heb ik een paar kleine dingetjes gekocht en die ga ik vandaag laten zien! Het zijn allemaal dingetjes voor de zomer trouwens, vandaar de titel.

P1160329
Dit jurkje kocht ik bij Zara. Dit is niet echt iets om naar school aan te doen, maar meer voor over mijn bikini als ik net gezwommen heb. Ik draag eigenlijk nooit zulke kleuren maar vond hem toch wel heel leuk! Deze kostte 15 euro.

P1160334
Bij Zara kon ik geen goede shorts vinden, maar bij Pimkie wel! Deze leuke lichte shorts kocht ik voor 13 euro, lekker goedkoop! Ik heb nog geen ervaring met de kwaliteit van die winkel, maar ik hoop niet dat hij in een paar keer dragen kapot is.

P1160337
In de Arkaden mall kocht ik dit lakje van Catrice, Blue Cara Ciao. Een mooie, knalblauwe kleur! Ik was naar DM gegaan maar eigenlijk vond ik het niet zo speciaal. Het was alleen goedkoper dan in Nederland, vooral Maybelline, maar echt de drang om iets te kopen had ik niet. Ze verkochten er ook geen Catrice, alleen de LE. Ik ben dus naar een andere drogist gegaan, Ihr Platz. Het is daar veel duurder dan bij DM dus ik zou hier alleen naartoe gaan als je Catrice wilt kopen. De prijs is wel gewoon hetzelfde, voor dit lakje betaalde ik dus 2,50.

Ik heb dus niet zoveel gekocht, maar ben er wel heel blij mee! Door deze spulletjes kan ik al helemaal niet meer wachten tot de zomer…