Pagina's

England, here we come!

london1
Het is nog helemaal niet zo lang geleden sinds ik terug ben uit Berlijn, maar ik ga nu alweer een midweekje weg! Deze keer is het een schoolexcursie. Samen met mijn klas en nog een klas van een andere school ga ik verschillende plekken in Engeland bezoeken en ik heb er heel veel zin in!

We vertrokken vandaag om half 7. Not kidding, ik moest echt om kwart over zes op school zijn! Maar ja, het is natuurlijk wel voor een leuke bestemming. We gaan dan met de bus naar Calais en als we aankomen in Dover rijden we meteen door naar Canterbury. Daar zijn we al eens geweest maar de cathedral was toen dicht. Daarna gaan we naar onze gastgezinnen in een van de buitensteden van Londen. We weten nog niet helemaal bij wie we zitten maar het wordt sowieso wel gezellig!

london2
Dinsdag gaan we de standaard monumenten van Londen bekijken. Dan kun je kiezen tussen het British museum en drie uur winkelen, of het voetbalstadion en ‘s avonds gaan we naar de musical We Will Rock You! Woensdag gaan we een rondje Cambridge doen en punteren (iets wat lijkt op gondelvaren). Donderdag gaan we naar het Tate museum en gaan we wat dingen doen die met Shakespeare te maken hebben.

Ik hoop heel erg dat het een beetje mooi weer wordt (waarschijnlijk niet zo) en dat het openbaar vervoer niet gaat staken! Er gingen wel geruchten dus ik neem mijn wandelschoenen toch maar mee. Vrijdagavond kom ik weer terug en in de tussentijd zal ik dus niet zo vaak online zijn!