Pagina's

Op zoek naar nieuwe blogs

op zoek naar nieuwe blogs

Vroeger kwamen er zo’n 50 nieuwe posts per dag binnen op mijn Bloglovin’ account. Dat kon ik nooit bijhouden, dus ben ik wat minder blogs gaan volgen. Toen kwamen er zo’n 30 posts per dag binnen, prima aantal. Inmiddels zijn er een aantal blogs gestopt, en heb ik de blogs die ik eigenlijk nooit lees uit mijn Bloglovin’ verwijderd. Het aantal Blogposts per dag is inmiddels teruggedraaid naar 15, wat ik dan weer best wel weinig vind!

 

Daarom ben ik op zoek naar nieuwe blogs. Op dit moment heb ik niet heel veel tijd, maar over iets minder dan drie weken zijn al mijn toetsen en Engelse examens voorbij. Dan heb ik zeeën van tijd om blogs te lezen! Ik ben dus op zoek naar nieuwe blogs. Het maakt me niet heel veel uit waar ze over gaan, ik vind bijna alles leuk. Wel vind ik het belangrijk dat er iets van een persoonlijk tintje aan zit!

Spam er dus maar op los! Als ik je blog al ken mag je hem ook gewoon neerzetten, want wie weet nemen mijn andere bezoekers wel een kijkje. En als je nog een andere blog weet die niet van jezelf is mag dat natuurlijk ook. Ik zal al jullie blogs bekijken en misschien ga ik je wel volgen!