Pagina's

Ik kan mijn blog niet zien!

Excusesberichtjes schrijven is niet mijn grootste hobby maar ik zit nu toch wel met een heel vervelend probleem: ik kan mijn eigen blog niet meer bekijken. Sinds een paar dagen, toen internet ook een beetje vreemd deed, kan ik een aantal blogs die gemaakt zijn met Blogger, niet meer zien. Een aantal doen het nog wel dus ik snap er echt niets van... Maar sinds gisteren doet ook mijn eigen blog niets meer. Hij laadt eerst en kwartier en zegt dan dat de pagina niet beschikbaar is. Ook wordt mijn hele computer zo sloom dat ik er niks meer mee kan. Waar het aan ligt: geen idee! Alle internetsites doen het gewoon weer, en bovendien kan ik hem op de iPad wel openen. Ik heb drie browsers geprobeerd en van alle drie alle gegevens verwijderd, maar helaas zonder effect...

Artikelen kan ik nog gewoon schrijven, maar ik kan het voorbeeld niet bekijken. Als er rare fouten met enters inzitten, of er een enkel woord naast de foto staat in plaats van eronder, kan ik dat niet zien. Ook het programma waarmee ik mijn blogs schrijf, Windows Live Writer, geeft geen goede weergave van hoe het er op mijn blog echt uit ziet. Als er dus een paar foutjes in staan, sorry daarvoor! Jullie comments kan ik trouwens wel lezen via de mail (en volgens mij kan ik er ook op antwoorden, dat moet ik nog even uitvogelen). Ik hoop heel erg dat het probleem snel weer opgelost is!