Pagina's

Birthday Food part 2

Gisteren liet ik jullie al de cake balls zien die ik voor mijn verjaardag heb gemaakt, en vandaag is het tijd voor het tweede deel!
P1180075
Zo zag de tafel eruit voordat de kaashapjes en saucijzenbroodjes erop stonden. Later kwam er ook nog cake bij die Babs had gebakken, en Sylvia en Michelle hadden ook nog een paar dingetjes gemaakt.

P1180078
Fruitsalade. We hebben gewoon wat soorten fruit gekocht en die maar bij elkaar gegooid, gelukkig was de combinatie heel lekker. Er zaten blauwe bessen, druiven, nectarines en aardbeien in.

P1180066
Brownies en aarbeien

P1180072
Onze cupcakes waren niet helemaal goed gelukt en we hadden iets teveel kleurstof bij de botercrème gedaan. Gelukkig waren ze nog steeds erg lekker.

P1180071
Worstenbroodjes, of eigenlijk gewoon partyknacks gerold in bladerdeeg. Heel simpel om te maken maar ze waren zo op!

Dit was het alweer! Ik vond het heel leuk om zoiets te doen en maken, ik ga het zeker nog vaker doen. Ik ben er alleen nog niet helemaal uit wat er met de cupcakes fout is gegaan, de andere keren ging het namelijk wel goed. Verder is alles heel goed gelukt en we hebben een hele gezellige middag gehad.