Pagina's

Summer and birthday wishlist

summerbirthdaywishlist
Over een maandje ben ik alweer jarig en het volgende seizoen is alweer bijna aangebroken, dus het werd tijd om een nieuwe wishlist te maken! Mijn spring wishlist heb ik geskipt omdat ik eigenlijk niets wist. Nu nog steeds niet maar toch moest ik wel nadenken over wat ik voor mijn verjaardag wilde.

Rosebud Salve Mijn Rosebud Salve is kwijtgeraakt, maar hij was ook helemaal in de deksel gesmolten gesmolten en er zat toch al niet veel meer in. Dit blijft toch wel mijn favoriete lippenbalsem ooit dus ik zou graag een nieuwe willen! Deze is onder andere te koop bij Douglas en Boozyshop.

Nieuw hoesje voor mijn telefoon Mijn rode gelhoesje en ik inmiddels toch wel een beetje zat dus ik ben wel op zoek naar een nieuwe! Deze komt van Ebay en dit is een van de vele hoesjes die ik echt superleuk vind! Maar dan is er wel een ander probleempje: die komen allemaal van Ebay. Misschien moet ik dan toch wel op zoek naar een alternatief.

Mohdoh sleep Ik slaap te weinig, veel te weinig. De laatste tijd zo’n 6 uur per nacht. Ik ga laat naar bed omdat ik niet moe ben en als ik in bed lig kan ik nog lang niet slapen. Ik wil sowieso melatonine gaan proberen maar ook naar Mohdoh ben ik erg benieuwd! Ik heb er een aantal goede verhalen over gehoord en nu wil ik het zelf ook wel eens proberen. Het is dus een soort klei waar je in moet kneden en het zou ervoor zorgen dat je beter kunt slapen. Het is te koop bij Boozyshop, en daar kun je ook meteen vinden wat het precies doet!

Pretty Little Liars deel 5 Ik heb de vorige vier delen al een tijdje uit en ben nu toch wel heel benieuwd hoe het verder gaat! Woensdag kunnen we eindelijk de eerste aflevering van seizoen twee van de serie bekijken, ik ben echt heel benieuwd!

Oogschaduwpalette Ik wil echt een keertje investeren in een mooi oogschaduwpalette. Een Metallic Stones palette (die overal anders wordt genoemd) lijkt me fijn en handig om mee te beginnen, maar ik weet dat er een aantal kleuren inzitten die ik nooit ga gebruiken. Ik heb ook al heel veel goede verhalen over de Inglot freedom palettes gehoord. Deze zijn van betere kwaliteit en je kunt er zelf kleurtjes in doen die je ook echt allemaal mooi vindt. Maar ik moet daarvoor wel naar Amsterdam en het is al het dubbele van de prijs.

Dit waren dus mijn wat kleinere wishes! Wat ik voor groot cadeau wil weet ik nog niet. Ik zit erover na te denken om een bijdrage te vragen voor een spiegelreflexcamera of iPod maar daar ben ik nog niet helemaal uit. Wie weet zie ik opeens wel wat anders wat ik graag voor mijn verjaardag wil hebben!
Wat zijn jouw wishes van dit moment?