Pagina's

Een nieuw schooljaar, een nieuwe agenda

Eigenlijk klopt de titel niet helemaal: het duurt (gelukkig) nog anderhalve maand voordat het nieuwe schooljaar begint. Maar als het zover is hebben de agenda’s alweer plaatsgemaakt voor de pepernoten, dus heb ik er nu al eentje gekocht. Het was een heel gedoe om een goede te vinden zonder ringband en waar je je huiswerk nog in kunt teruglezen. Bijna alle agenda’s hadden of hele kleine lijntjes, of zo’n drukke print binnenin dat je er bijna niet meer in kunt schrijven!

0

P1180380

P1180390

P1180385
Ik heb er zelf met stevig papier een vak in gemaakt om losse papiertjes in te bewaren. Verder is deze agenda heel basic, er zit maar een notitieblaadje in (waar ik de vakanties op ga schrijven, want die zitten er dus niet in), een kalender, ruimte voor verjaardagen, je rooster en cijfers (gebruik ik allebei nooit!) en adressen. Het is niet de mooiste, maar wel praktisch! Ik kocht hem voor €4,99 bij V&D.

Welke agenda heb jij dit schooljaar?