Pagina's

Project 365


Eigenlijk wilde ik hier een jaar geleden al mee beginnen: project 365. Toen is het er niet van gekomen maar ik wilde het nog steeds graag doen, dus doe ik het lekker dit jaar! De bedoeling hiervan is dat je een jaar lang elke dag een foto maakt. De meeste mensen beginnen op 1 januari, maar ik begin lekker op mijn verjaardag: 11 juli dus. 10 juli, 365 dagen daarna (2012 is een schrikkeljaar, voor mij is het dus project 366)  maak ik dan mijn laatste foto. Als ik het volhoud.

Qua foto's maken wordt dat niet zo'n groot probleem. Dit doe ik sowieso al bijna elke dag. Een blog bijhouden is een ander verhaal... Ik hoef natuurlijk niet bij elke foto een heel verhaal te typen maar ik ben wel zo iemand die dat uit gaat stellen, waardoor ik straks in een keer heel veel moet doen. Ik ga proberen om er gewoon elke avond 5 minuten mee bezig te zijn maar als ik op vakantie ga, gaat dat natuurlijk al niet goed meer. Nou ja, we zullen zien hoe het loopt!

Nu zijn jullie vast wel benieuwd hoe de blog heet! De link is http://366picturesofa15yearold.blogspot.com/. Een beetje moeilijk om te onthouden, maar er zijn zo verschrikkelijk veel Blogger blogs (waar meestal niets mee gedaan wordt) dat er niet veel namen weer overbleven. Ik heb een plaatje gemaakt in de zijbalk zodat jullie toch makkelijk deze blog kunnen bezoeken!

Ik wilde jullie als laatste ook nog even bedanken voor alle lieve felicitaties die ik gisteren heb gehad, dankjulliewel!