Pagina's

Boozyshop Bestelling

P1180594
Voor mijn verjaardag mocht ik als cadeau bij Boozyshop bestellen! Ik heb nog nooit make-up online besteld, maar ik heb al zoveel op andere blogs gelezen dat ik wel ongeveer wist wat ik wilde bestellen. Uiteindelijk bestelde ik een nagellakje, blush, oogschaduwpalette en 2 lipsticks. Op mysterieuze wijze kreeg ik er drie, maar goed.

P1180547
Ik bestelde een nagellakje van het merk Diamond Cosmetics in de kleur Cotton Candy. Behalve een neontint had ik nog helemaal geen roze lakjes dus het werd eens tijd! Er zitten hele mooie glitters in en het is echt de perfecte roze: niet te licht en niet te donker, niet te fel en niet te nude.

nyxlipsticks1

nyxlipsticks2Dit zijn de NYX lipsticks: Georgia, Vitamin en Watermelon. Die laatste had ik dus niet besteld… Ze hebben wel een beetje een frost finish maar niet te overdreven.  De linker en rechter lijken erg oranje maar op de lippen valt het wel mee.

sleek1

sleek2
En dan het leukste van mijn bestelling: de Sleek producten! Ik heb het palette in Storm en de blush in Pomegranate. Ik zat te twijfelen tussen deze en de kleur Rose Gold. Toen bleek dat die tweede uitverkocht was, was mijn keuze snel gemaakt! Ik vind het een heel mooi kleurtje en ook een heel mooi doosje!

sleek3
Het palette is zo mooi dat ik het bijna niet durf te gebruiken! Ik heb er een paar heel voorzichtig geswatcht en het pigment is echt geweldig!

Bij elkaar was ik 27 euro kwijt, inclusief verzendkosten. Dit vind ik helemaal niet zo duur! het was ook heel goed verpakt en heel snel binnen: ik had het zondagavond besteld en dinsdag (gisteren dus) was het er al. Ik ga nergens uitgebreide reviews over schrijven om de simpele reden dat ik geen beautyblogger ben en er ook niet bijster veel verstand van heb. Mijn favorieten beschrijven en een eerste indruk van dingen vertellen is voor mij geen probleem maar verder schrijf ik liever over andere onderwerpen!