Pagina's

A strawberry is not a berry but a banana is – nutteloze weetjes

tumblr_lnaq57DxS71qe7gvjo1_500
Ik heb iets met nutteloze weetjes. Ik vind ze altijd heel interessant en leuk om te weten, en op een of andere manier onthoud ik ze allemaal. Twee apps met zulke weetjes staan op mijn telefoon, ik volg een paar accounts die zulke dingen tweeten, en op Tumblr zijn er ook twee erg populair: Tinyfacts en Epicfacts. Er is er nog eentje waar er veel vandaan komen:  Psychofacts, maar post sinds gisteren opeens hele andere dingen. Ik heb geen idee waar ze het allemaal vandaan halen en een deel van wat ze sturen is gewoon verschrikkelijk vies (als je een uur oordopjes inhebt, vermenigvuldigd het aantal bacteriën zich bij 700!). Maar er zitten ook heel veel grappige en toch nog enigszins nuttige feitjes tussen!
dommeweetjes
nuttelozeweetjes2