Pagina's

My room in pictures

De mensen die mij op Twitter volgen weten misschien wel dat ik de afgelopen tijd veel met mijn kamer bezig ben geweest. Nu is het grotendeels af, op de muur met ramen na. Mijn verwarming, vensterbank en gordijnen moeten dus nog gedaan worden maar dat is verder toch niet interessant om te laten zien. Ook mijn magneetmuurtje naast de deur is nog niet af maar dat komt omdat ik niet precies weet wat ik er mee wil. De plank boven mijn bed is ook nog niet zoals ik het wil, ik heb er gewoon snel mijn klassenfoto’s neergezet in lelijke blauwe lijstjes.

Ik heb de muur waar mijn bureau tegenaan staat wit geverfd, een Helmer onder mijn bureau gezet en tijdelijk mijn boekenkast en zitzak omgewisseld. Mijn grote bakbeest van een kledingkast is vervangen voor een MALM met vier laden, omdat iets groters niet mooi staat in mijn kamer. Mijn kleren passen er nog makkelijk in, de kleding die ik niet meer draag gaat weg, alles wat niet bij het seizoen past naar zolder en wat ik  en dingen die echt opgehangen moeten worden kan ik in de kast van mijn ouders kwijt. Het is nu ook een beetje mijn make-up tafel en ik heb er een grote spiegel boven gehangen.

Verder heb ik alles heel rustig gehouden. Ik kan altijd nog wat leukere dingen op de planken zetten en ben sowieso van plan om nog een mooie sprei te kopen. Al mijn meubels, op mijn bed en de plank erboven, zijn van berkenhout, en van IKEA. Saai, maar de kwaliteit is prima en ik koop wel wat mooiere en betere meubelen als ik ooit een eigen huis heb! En voor mijn kleine kamer vind ik het wel mooi dat het een geheel is!

DSC_2772
DSC_2788
Die vlinders vallen er langzaam af en ik wil ook wel wat anders, maar ik laat ze er nu nog even op zitten!
DSC_2793
DSC_2773
DSC_2774
DSC_2782
DSC_2790
Die gordijnen heb ik dus al sinds mijn derde…
DSC_2808
DSC_2813
Meest nutteloze stopcontact ever…
DSC_2938
DSC_2791