Pagina's

Wishlist – boeken

Toen ik op een middag naar Thebookdepository ging vond ik heel veel boeken die ik wel zou willen hebben. Sowieso heb ik altijd wel boeken die ik zou willen lezen, maar bij de bibliotheek is er niet heel veel en op de e-reader lezen vind ik niet prettig. Ik denk niet dat ik al deze boeken ook echt ga bestellen of kopen, want ik heb er eigenlijk geen plek voor (onze boekenkast is helemaal vol!) en bij elkaar is het toch wel erg veel geld.
boekenwishlist1
A Thousand Splendid Suns heb ik al een keer in het Nederlands gelezen en staat ook al in onze boekenkast, maar ik wil toch graag nog de Engelse lezen. En ik vond het boek zo mooi dat ik hem echt zelf wil hebben! Pretty Little Liars 6 heb ik stiekem ook al gelezen, maar alleen in het Engels op de eBook. Deze serie wil ik graag compleet hebben, dus misschien koop ik deel 1&2 ook nog wel. Deze is in het Nederlands dus die kan ik daar natuurlijk niet bestellen. The Carrie Diaries heb ik ook al gelezen maar ik heb het vervolg ook al, en dan is het toch wel leuk als ze allebei in mijn boekenkast staan. Het boek wat er ook bij hoort, ook al is het niet echt het vervolg, is natuurlijk Sex and the City.
In de vakantie heb ik het eerste deel van the Hunger Games gelezen. Ik vond het echt een heel mooi boek en wil hem nu ook graag kopen, en de vervolgen ook. Er is ook een box verkrijgbaar met alle drie de delen erin, voor nog geen 16 euro. Hij komt alleen pas 1 september uit maar misschien bestel ik deze wel!
boekenwishlist2
Dan nog een paar boeken van Nicholas Sparks: A Walk to Remember en the Notebook. Ik vond de films heel mooi en omdat ik de boeken toch meestal leuker vind dan de films… En als laatste nog iets wat geen boek is maar wel met boeken te maken heeft: de Moleskine Passions Book Journal. Ik vind het leuk om bij te houden welke boeken ik gelezen heb. Dat doe ik nu in mijn gewone Moleskine, maar daar kan ik verder niet handig informatie in kwijt. Daarvoor is dit boekje dus ideaal!
Het zijn inderdaad vooral Engelse boeken maar ik vind het altijd het leukst om het originele boek te lezen!
Welke boeken zou jij nog willen lezen/kopen?