Pagina's

Random pictures

Mijn project 365 is gefaald. Niet omdat ik het vergat of geen zin meer had, maar ik had gewoon echt geen tijd om elke dag een mooie foto te maken, die te bewerken en er een stuk tekst ij te schrijven. Eigenlijk ben ik er ook gewoon te perfectionistisch voor. Natuurlijk blijf ik nog wel vaak foto’s maken, maar die post ik dan op deze blog. In dit artikel laat ik een aantal foto’s zien die ik heb gemaakt toen ik nog wel bezig was maar nog niet heb laten zien. Deze foto’s zijn dus niet om mijn fotografiekunsten te laten zien,  maar gewoon ‘voor de lol’.

 

P1190132

Mijn moeder nam zomaar Ben & Jerry’s voor me mee, heerlijk!

IMAG0210

Dit was in de laatste week van de vakantie. Lekker op de trampoline liggen en genieten van de zon, die er niet vaak was!

P1190363

Deze foto is genomen op 30 augustus, in de zomer dus. Maar als je een kruik nodig hebt is het toch niet echt zomer te noemen…

P1190365

P1190368

Dit spinnenweb zat op ons raam.

P1190375

Youtube filmpje kijken voor ANW. Het ging over evolutie en ik begreep er niet veel van, dit is het enige wat me bij is gebleven. Crocoducks bestaan niet.

P1190403

Enge luchten!

 

P1190408

In 4 TTO gaan we naar Polen en in 5 TTO komen ze terug. Een meisje uit mijn klas is blijven zitten maar moest nog wel meedoen met de uitwisseling. Ze gingen ook een dagje naar Amsterdam. Ik vroeg of ze Lemony Flutter voor me mee kon nemen, en dat heeft ze gedaan!

Dit waren de foto’s die ik leuk vond om te laten zien! Ze zijn allemaal gemaakt met mijn telefoon en compactcamera. Van die laatste doet alleen de macrostand het nog, verder worden alle foto’s die binnen zijn gemaakt lelijk, helaas.