Pagina's

December 2011

>
Het werd weer eens tijd om een aantal foto's te laten zien! Wel iets minder dan de vorige keer maar ik vond het alsnog leuk om ze even te laten zien.
IMAG0374Een sneak peek van mijn magneetmuur. Hier heb ik met magneettape allerlei kaartjes op gedaan. Met school ging ik naar Boom Chicago en het kaartje daarvan moest er natuurlijk ook bij!
IMAG0375
Er was een extra koopavond in de stad voor Sinterklaas, maar de helft van de winkels was toch dicht en verder was er bijna niemand. Ook niet bij de V&D, waar het normaal heel druk is.
IMAG0378
In de auto naar opa en oma.
IMAG0380Op de basisschool hadden we altijd zulke puzzeltjes, en ik heb ze allemaal wel minstens vijf keer gedaan. Toen mijn broertje deze voor Sinterklaas kreeg moest ik hem natuurlijk meteen oplossen en ze blijven leuk!
IMAG0387Mijn ouders en broertje waren naar een kerstdiner van scouting dus mocht ik zelf weten wat ik ging eten. Daar hoefde ik niet lang over na te denken...
IMAG0390En het was een hele gezonde week, dinsdag aten we pannenkoekjes! Deze horen eigenlijk in de magnetron maar daar worden ze heel droog van, dus doen we ze altijd in de pan.
IMAG0397Zoom (een fototijdschrift) lezen. Dit artikel vond ik heel interessant!
IMAG0400Puzzel van Disney maken, wel een beetje kinderachtig maar hij blijft leuk!
IMAG0401Kerstcadeautje! Ik vind boeken altijd een van de leukste dingen om te krijgen.
IMAG0402In de trein naar mijn nichtje. Het was tweede kerstdag dus het was een beetje uitgestorven om tien uur 's ochtends.
IMAG0403Nieuwe verslaving.
IMAG0409
IMAG0414Cakejes bakken en versieren voor het kerstdiner met de hele familie, samen met mijn nichtjes. 
IMAG0419Ik deed voor de grap de Uggs van mijn nichtje aan. Nee, deze schoenen zijn echt niets voor mij. 
IMAG0420
Wijze woorden in de Flow.

Het spijt me heel erg dat er op sommige plekken enters zitten en op andere niet, maar ik kan er niets aan doen. Normaal schrijf ik mijn artikelen in Windows Live Writer maar sinds ik de lay-out heb geupdate doet dat programma heel raar. Ook kloppen de kleuren van de tekst niet helemaal. Ik ga proberen om het probleem met Writer zo snel mogelijk op te lossen, want ik kan er niet zo goed tegen als mijn blog er niet mooi uitziet...