Pagina's

2011

>
2011 is een jaar dat ik niet zo goed kan omschrijven. Ik wilde een artikel met hoogtepunten maken, maar ik kwam niet verder dan twee punten (de plaatsen waar ik ben geweest en mijn schoolprestaties). Er waren ook niet veel dieptepunten, maar toch is er heel veel gebeurd. Ik heb lang getwijfeld of ik dit wel zou schrijven want het is wel erg persoonlijk, maar ik besloot het uiteindelijk toch te doen.

Ik voelde me niet altijd even goed. Ziek was ik niet maar op sommige momenten was ik gewoon totaal niet vrolijk en wist ik echt niet meer wat ik moest. Toch waren er ook veel vrolijke momenten. Volgens mij heb ik nog nooit zoveel gelachen in een jaar, vaak om de meest onzinnige dingen. Daarom bestond 2011 voor mij uit veel kleine en leuke momenten en niet uit grote gebeurtenissen.

Ik ben wel veranderd. Mijn muzieksmaak is veranderd en ik ben minder beautyblogs en meer persoonlijke blogs gaan volgen. Maar ik ben ook opener en minder verlegen geworden. Sinds ik in de vierde zit heb ik les met veel 'nieuwe' mensen en ik heb het idee dat ik nu makkelijker met hen praat. Een jaar geleden zou ik daar veel meer moeite mee hebben gehad. Gelukkig zijn deze veranderingen allemaal positief!

Toch is het wel jammer dat ik geen lange lijst met hoogtepunten heb kunnen maken. Ik hoop dus dat ik volgend jaar iets meer mee zal maken. Aan de andere kant is het ook wel weer prima want gelukkig kon ik ook geen lange lijst met dieptepunten maken!

Wat vond jij van 2011?