Pagina's

Dingen die me door de toetsweek heen helpen

P1210208Bosvruchtenthee. Ik vind bijna alle theesoorten lekker, maar bosvruchten blijft mijn favoriet!
P1210227
Mijn oh-zo onflatteuze maar oh-zo comfortabele en warme trui.
P1210235Duidelijke en korte samenvattingen. Ik ben heel slecht in samenvattingen maken maar gelukkig heb ik een paar leraren die de kernpunten van de toets op een rijtje zetten, zodat het eindelijk een een keertje lukt!

P1210233Gekleurde pennen. Op gegeven moment ben ik die blauwe pennen en zwarte inkt wel een beetje zat.
P1210211Een opgeruimd bureau. Dan kan ik me zo veel beter concentreren!
SPOTIFYDe Spotify-radio. Ik kruis gewoon wat random dingen aan en zo ik ontdek allemaal leuke nieuwe muziek!

En als laatste nog even een update over hoe het gaat met 'afkicken': het gaat supergoed! Ik mis het eigenlijk niet eens meer. Soms wil ik wel eens wat dingen laten weten en mis ik de gezelligheid een heel klein beetje maar het boeit me eigenlijk niet zoveel meer wat iedereen de hele dag door doet. Ook kan ik me langer concentreren op het leren. En mijn vriendin heeft hetzelfde! We waren toch echt een beetje verslaafd denk ik...