Pagina's

Roze


Ik weet het, mijn lay-out verandert te vaak. Steeds ben ik niet 100 procent tevreden maar met de vorige lay-out was ik het minst tevreden. Hij zat vol met kleine foutjes en het pastte allemaal nét niet bij elkaar. Bovendien miste ik de losse blokken die de lay-out daarvoor wel had Met informatica heb ik heel veel over CSS geleerd en het gaat nu zo veel makkelijker om een nieuwe lay-out te maken, en dan had ik ook nog eens last van studieontwijkend gedrag. En nu is mijn site opeens roze.

Ik ben geen roze-meisje. Geef mij maar blauw of groen. Maar bij het idee dat ik had past roze gewoon het beste. Ik ben erg blij met de lay-out, dit is mijn mooiste tot nu toe denk ik. Hij is ietsje smaller dan de vorige en de losse blokken zijn terug.

Ook heb ik alle pagina's, die je bovenin het menu kunt vinden, aangepast. In de zijbalk staan nu ook linkjes naar Last.fm en de Tumblr-link is ook terug. Verder heb ik de reading challenge van Goodreads toegevoegd. Ik wil dit jaar 30 boeken lezen en nu kan iedereen zien hoe ver ik al ben. Niet zo ver dus. Ennn er staat een foto van mij in de zijbalk! Ik moet er nog even aan wennen maar ik vind het altijd heel leuk om het gezicht achter de blog te zien, dus vandaar.

Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden!