Pagina's

Shoplog januari 2012

Het is vandaag de dag voor de toetsweek maar ik ben toch even naar de stad geweest. Ik hou niet van drukte en bovendien was dit mijn laatste kans om naar The Body Shop te gaan voor de sale. En eindelijk heb ik weer eens wat leuke dingetjes voor mezelf gekocht! De spiegelreflex waar ik voor spaarde is opeens zo erg in prijs gestegen dat tegen tijd dat ik dat geld bij elkaar heb, hij vast wel weer iets goedkoper is geworden. En nog een no-buy van vier maanden hou ik echt niet vol!
Eigenlijk hoort deze hier niet tussen, want ik heb hem besteld en nog niet binnen. Ik was op zoek nieuw hoesje voor mijn telefoon in een leuk kleurtje en deze is het geworden! Ik vind hem op de zwarte telefoon niet heel mooi maar op mijn witte Wildfire zal hij vast wel goed staan. Dit is trouwens mijn eerste eBay-aankoop, spannend!
P1010854Ik had al  twee circle scarves en ik draag ze bijna altijd. Een nadeel: ze zijn blauw en rood. Ik kocht deze bruine sjaal voor 5 euro bij Hema en hij past heel goed bij het grootste deel van mijn kleding.
P1010846Bij Etos kocht ik voor €9,49 deze lipstick van Rimmel. Ik heb er al veel goeds over gelezen en ik wil investeren in wat betere producten dus ik ben er heel blij mee! De kleur verschilt niet heel veel van mijn lipkleur, maar hij is wel veel mooier en iets nuder dan mijn lippen.
P1010837Bij Kruidvat kocht ik dit bruine oogpotloodje van Catrice. Toen bedacht ik me dat mijn oogmake-up remover bijna op was, dus kocht ik de Double Effect remover van Nivea.
P1010857En als laatste: The Body Shop! Ik wilde persé iets kopen en dat is eigenlijk niet goed maar ik had toch nog 27 euro aan cadeaukaarten. Ze hadden Bodybutters voor 5 euro dus die nam ik mee in de geur Papaya, ook al zit de bodybutter die ik nu gebruik nog halfvol. Bij de kassa zag ik Born Lippy Lipbalms voor 2 euro. Vroeger had ik lippenbalsems van Vogue en de geur watermeloen was mijn favoriet. Ik kon het dus niet laten om deze ook mee te nemen!

Ik merk dat ik veel blijer ben met mijn aankoopjes als ik niet te veel in een keer koop. En na een uurtje ben ik het shoppen ook wel een beetje zat dus ik vind het echt prima zo!