Pagina's

Dislike

Ik heb een tijdje geleden een artikel geplaatst met leuke dingen, maar er zijn natuurlijk ook een heleboel kleine dingetjes waar ik me behoorlijk aan erger. En het is gewoon fijn om mijn frustraties van me af te schrijven dus dat ga ik lekker doen. Natuurlijk is dit niet té serieus bedoeld want mijn blog moet ook weer geen klaagbaak worden, haha.DSC_0059

  • Dat het mei is maar de boom voor mijn huis nog steeds vrijwel kaal is en ik nog steeds met sokken aan slaap.
  • De Magister-app. Loopt continu vast en als ik mijn cijfer wil zien moet ik betalen. Ja da-hag!
  • Muggen. Ik dacht dat die altijd pas eind augustus opdoken maar ik ben deze vakantie al lekker lekgeprikt.
  • Gepraat op de radio. Al die DJ’s klinken en praten precies op dezelfde manier, met een bepaalde snelheid en intonatie. En het meeste wat ze zeggen gaat helemaal nergens over.
  • Mensen die élke dag om 20:00 tweeten dat ze GTST gaan kijken. Na twee dagen weten we wel dat je die serie volgt…
  • Mensen die hun hele Twitter aan hun vriend/vriendin eren en achter al hun tweets ‘♥ mijn schatje’, of nog erger, ‘mijn boo’ of ‘mijn mannetje’ zetten.

Maart 2012

  • Beeldschermen en brillen die tien minuten na het schoonmaken weer vies zijn. Oké, mijn laptopscherm is wel een erg extreem voorbeeld maar die krijg ik gewoon niet meer schoon.
  • Elfjarigen die met een blikje energie in hun hand rondjes door het winkelcentrum fietsen en ondertussen keihard naar elkaar schreeuwen. Voor de duidelijkheid: in het winkelcentrum mag je dus helemaal niet fietsen.
  • Het geluid van een bal die tegen het ijzeren hekje van de tafeltennistafel tegenover mijn huis stoot.
  • Geen elastiekje om mijn pols hebben. Ik grijp er de hele dag naar, ook al ben ik niet van plan mijn haar vast te doen. Een lege pols hebben voelt vervelend.
  • Mijn handschrift. Ik vind het zo verschrikkelijk lelijk maar het lukt me gewoon niet om er iets aan te veranderen!
  • Het feit dat ik morgen na een week vakantie weer naar school moet.

Waar heb jij een regelrechte hekel aan?