Pagina's

De laatste loodjes

Everything is just piling on… AP tests, then national’s, then SAT II’s, and lastly finals. -whine whine whine- ;A; It’s alright, I’ll manage somehow!
Over zes weken is de toetsweek voorbij, en daarmee ook het schooljaar. Zes weken al! En dan is het ook nog Hemelvaart en Pinksteren en vallen er heel veel lessen uit door excursies.  Voor mijn gevoel is dit schooljaar echt ontzettend snel gegaan. Misschien komt het door mijn onregelmatige roosters, of doordat ik niet meer continu met dezelfde mensen in de klas zit. Anyway, het jaar is dus bijna om. Jammer genoeg worden we deze laatste weken nog even doodgegooid met PO's.

Tien verslagen moeten we deze maand inleveren, waarvan negen in deze en volgende week. Ik heb er inmiddels al vijf af, gelukkig, maar degenen die ik nog moet doen zijn heel veel werk en ik zie er echt tegenop. De voornaamste reden: ik ben toch al over! Ook al haal ik allemaal drieën volgende toetsweek (wat ik natuurlijk niet laat gebeuren, maar je snapt het idee), ik ga dit jaar sowieso halen. Ik moet me nog wel even goed focussen op Engels, omdat ik anders mijn IB niet mag doen, en natuurlijk mijn dossiercijfers een beetje hoog houden maar verder heb ik nergens motivatie meer voor.

Onder de les zit ik mijn verjaardag te plannen (die pas over twee maanden is), uit te rekenen hoeveel slaap ik gemiddeld heb gehad in de afgelopen maand (weinig!), uit te rekenen hoe lang ik mijn huiswerk nog uit kan stellen en inspiratie voor blogposts te zoeken (wat op dit moment niet zo goed gaat). Op dit moment heb ik daar niet zo'n last van want die PO's moet ik toch thuis doen en we hebben buiten de toetsweek toch maar voor drie vakken een toets, maar over een maandje... dan is mijn motivatie vast wel een beetje terug. Hoop ik.

Ja, weer een update over school. Maar als ik geen inspiratie heb helpt het om een post over wat er op dit moment gebeurt in mijn leven komen de ideeën meestal weer vanzelf!