Pagina's

Shoplog: juni 2012

Het was echt te lang geleden sinds ik voor het laatst wat had gekocht. Gelukkig is nu de toetsweek voorbij en had ik weer eens tijd! Woensdag ben ik even naar de Action geweest, en vrijdag (vandaag nu ik dit schrijf) naar Utrecht. Ik heb niet heel veel gekocht en ik ben helaas niet geslaagd voor kleding of een bikini. Toch vond ik het bij elkaar wel leuk om te laten zien! De foto's staan wel een beetje door elkaar omdat ik het per type heb gesoorteerd in plaats van per winkel, maar het moet duidelijk genoeg zijn!
100D3100

Toen Julia, met wie ik naar Utrecht ging, even langs Kruidvat moest, bedacht ik me dat mijn shampoo op was. Toevallig was mijn vaste shampoo in de aanbieding dus nam ik er maar twee mee. Bij The Body Shop besloot ik mijn cadeaukaarten eindelijk een keertje op te maken. Ik had behoefte aan een nieuwe douchegel en dat werd de Apricot & Basil van de Earth Lovers-collectie. Dit is al de tweede keer dat ik deze heb want hij ruikt zo lekker!
Collages2
Ik kocht een wegwerpcamera voor maar 1,49 euro bij de Action. Voor dat geld kon ik hem echt niet laten liggen. Bij Hema kocht ik mijn favoriet: 24 pennen voor 3 euro! Dit is al mijn vierde pak in iets meer dan 2 jaar, oeps... verder kocht ik nog een rol kaftpapier. Ik vind de schoolspullen van HEMA dit jaar zó leuk! Allemaal in Amerikaanse stijl zonder een overload aan bloemetjes en drukke printjes.
Collages4

Bij de action hadden ze leuke Moleskine-achtige notitieboekjes voor maar 89 cent, zo goedkoop! Bij Hema kocht ik bookmarkers omdat ik die echt al heel lang nodig had. Natuurlijk is het nu vakantie, maar ik dacht er toevallig aan dus kon ik ze beter meteen meenemen. Bij Selexyz, mijn favoriete winkel in Utrecht, kocht ik een boek, The Book Thief van Markus Zusak. Ik was er al in begonnen op de e-reader maar echte boeken>>>>>e-boeken. Bovendien had ik nog een boekenbon van 5 euro dus betaalde ik maar €4,95,-! 
100D31008
En dan het allerleukste: washitape! Dit is van dat tape dat je makkelijk af kunt scheuren en ik kom het steeds vaker op blogs tegen. Helaas is het heel duur in de winkel en online moet je vaak hoge verzendkosten betalen. Ik was toen ook heel blij toen ik het'gewoon' bij Hema tegenkwam, voor maar €2,50 per twee rolletjes! Er was ook nog een variant met bloemetjes maar die vond ik niet zo, dus bleef het bij deze. 

Ik heb dus niet heel veel gekocht en helaas ben ik niet geslaagd voor kleding maar ik vind andere dingen kopen stiekem veel leuker dan kleren passen! Trouwens: ik kocht ook nog 100 plastic bekertjes en snelhechters maar dat leek me niet echt interessant om te laten zien. 

Heb jij nog wat leuks gekocht de laatste tijd?