Pagina's

Een kijkje in mijn Moleskine

Je kent het vast wel. je hebt een prachtig nieuw en schoon notitieboekje gekregen of gekocht. Hij is zó mooi, dat je er niets in durft te schrijven. Straks gaat het fout, en krassen in je boekje kan écht niet. Dit had ik een hele tijd. Ik vond mijn Moleskine veel te mooi, en er mochten alleen speciale dingen in geschreven worden. Inmiddels is het mij gelukt om dat perfectionisme opzij te zetten. Zo'n boekje is hartstikke dik, en er is maar één ding dat meer zonde is dan in het boekje schrijven: het boekje leeg laten.

Ik vind het hartstikke leuk om quotes, lijstjes en recepten in mijn boekje te schrijven. Inmiddels probeer ik er elke dag even tijd voor te nemen, want het is echt ontspannend. Natuurlijk raak ik nog wel eens gefrustreerd als ik iets lelijk of verkeerd schrijf, maar ach. Vandaag geef ik jullie een exclusieve sneak peek van wat ik nou in mijn boekje schrijf!


Mooie woorden die in andere talen niet bestaan

DSC_1162
Verlanglijstjes!

DSC_1170

DSC_1168
Heel veel mooie quotes

DSC_1177

DSC_1150
Lijstjes. Deze heb ik van internet, maar ik heb wel dingen weggelaten en toegevoegd, dus ze zijn toch nog een beetje zelf bedacht, haha.

DSC_1154
En recepten! Ergens zou ik ook wel een apart boekje voor recepten willen, maar ergens is het ook wel weer leuk dat alles door elkaar staat.

Hou jij ook zo van notitieboekjes? En zo ja, wat schrijf je er zoal in?