Pagina's

November 2012 #1

Ik kan wel blijven roepen dat de tijd vliegt, maar het is echt zo! De eerste helft van november is alweer voorbij. Eigenlijk heb ik de afgelopen 2/3 weken niet veel uitgevoerd. Mijn dagen bestonden vooral uit naar school gaan, werken en leren. Ik heb trouwens besloten om de foto's vanaf nu twee aan twee te laten zien, zodat je toch de slechte kwaliteit iets minder goed ziet.



Herfst! De boom voor ons huis heeft een leuk ombre-effect, haha. 


 Naar de kennismaking van mijn werk! De winkel was nog helemaal leeg, zo grappig om te zien. Ik kreeg een tas mee die alle medewerkers al hebben gekregen, want Albert Heijn bestaat 125 jaar. Er zat ook een heel leuk kookboek bij.


En de dag erna gingen we met iedereen de winkel vullen! Het was leuk om te proberen, maar vakkenvullen is niets voor mij. Ik had me ook nog eens aan iets gesneden, handig! Sowieso verwond ik me regelmatig daar: in drie weken heb ik al acht pleisters versleten. De dag erna gingen we naar de verjaardag van oma, met deze mooie bos bloemen.


Leeroutfitje! Het is altijd koud op mijn kamer dus trek ik het liefst een warme trui aan. En dit is mijn prachtige 'ahum' samenvatting van aardrijkskunde. Tijdens het maken ervan was ik niet helemaal wakker want er stonden allemaal foutjes in. Gelukkig ontdekte ik die wel tijdens het leren. Het zou zonde zijn als ik alles verkeerd leerde, haha.



 American pancakes naar het recept van Soesja! Ik vond dat ik na al die toetsen wel een lekkere lunch verdiend had. Ik hou niet zo van stroop, dus zocht ik naar iets anders wat erop kon. Op het pak donkere basterdsuiker stond 'geschikt voor pannenkoeken en flensjes' dus heb ik daar maar wat van opgestrooid. Gelukkig was het lekker! Mijn pancakes waren niet heel mooi rond en er had wel iets meer bakpoeder bij gemogen, maar lekker waren ze wel! En woensdag is echt mijn lekker eten-dag, want de week erna at ik frietjes.


Vrijdagavond ging ik met een paar mensen uit mijn klas chillen om het einde van de toetsweek te vieren. Om het gezellig te maken, stak ik wat kaarsjes aan. En natuurlijk horen er ook lekkere dingen bij!


En de volgende dag moest ik werken. Ik was best wel moe sommigen tot heel laat gebleven waren, maar het ging op zich wel goed. En toen ik het gordijn opende schrok ik me rot door die Abraham! Nou ja, in elk geval gefeliciteerd buurman, haha.


Pakketjestijd! Het ene pakje was een cadeautje voor een vriendin en dat ding rechts is de afstandsbediening voor mijn camera! Hij is echt lelijk en het snoer is niet heel lang, maar ik ben er wel ontzettend blij mee. Hij kan scherpstellen, en dat voor minder dan €2,50! Lang leve eBay.


Tussen het leren door even mijn magneetmuur opnieuw ingedeeld. Hij is inmiddels al een heel stuk voller geworden! En mijn vader had per ongeluk (tsja) Maltesers gekocht. Ik ben de enige in huis die ze lust, wat jammer nou...




Opgeschreven hoe veel ik heb gewerkt, omdat mijn loonstrookje niet klopte: ik ben voor 16 uur te weinig uitbetaald. Nu klopt het bij geen van mijn collega's dus ik denk dat dat nog wel opgelost wordt! Ik vind het sowieso wel fijn om zo'n overzichtje te hebben en het is leuk om te zien hoeveel uur ik gewerkt heb, dus mijn werk was niet voor niks. Verder had ik een beetje een bad hair day, alleen dat zie je niet zo op de foto haha.

Wat ik verder ga doen deze maand? Volgende week heb ik het niet zo druk qua school (en het is drie dagen 50-minutenrooster, yeah) dus ik ga hopelijk lekker veel bloggen. En volgende week zaterdag is dan eindelijk het concert van Florence + the Machine! Morgen ga ik voor de tweede keer in mijn leven uit (shame on me) en verder ga ik natuurlijk proberen om op tijd naar bed te gaan!

Wat was jouw hoogtepunt van de afgelopen twee weken?