Pagina's

Leuke Tumblr: The Cake Bar

Jullie weten inmiddels wel dat ik dol ben op bakken. Ik kan dan ook uren rondstruinen op het internet, op zoek naar dat perfecte recept. Maar ook met plaatjes van lekkere taarten en koekjes kan ik me vermaken. Eén probleempje: als je tussen die inspiratie toch een perfect koekje vindt, is de bron, en dus het recept, vaak onmogelijk te vinden. Toen ik door de popular posts op Bloglovin' scrollde kwam ik echter de perfecte Tumblr tegen: The Cake Bar. Een blog vol inspiratiefoto's, waar (meestal) de link naar het recept onder staat.

Alle links leiden naar het originele recept, de originele bronnen van de foto's dus.



DIY Rainbow Sprinkles Cake // Red Velvet Cheesecake // Brownie Cheesecake // Cookie Monster Cake // Red Velvet White Chocolate Chip Cookies

Hier krijg je toch gewoon honger van? Naast overheerlijke taarten en koekjes vind je er ook recepten voor drankjes, mooie gifjes waarvan je bijna begint te kwijlen en plaatjes met trucjes. Ook post ze andere dingen die betrekking hebben op bakken, heel leuk als achtergrondinformatie. Zoals dit artikel, met redenen waarom je cake mislukt is.


Chocolate Chip Cookie Dough Cake

Na negentig pagina's bekeken te hebben kon ik het even niet meer aan (Te. Veel. Eten) maar wat een leuke blog is dit! Ik heb in elk geval al heel wat inspiratie opgedaan en ook een aantal leuke nieuwe bakblogs ontdekt. Mijn favoriete recept is toch wel de Rainbow Sprinkle Cake. Ontzettend veel werk, maar ik wil toch echt nog eens een rainbow cake maken!

Wat is jouw favoriete bakblog/online recept?