Pagina's

P365: week 8

Het was deze week vakantie! Helaas heb ik daar niet heel veel van meegekregen, want ik spendeerde drie volle dagen en twee avonden bij Albert Heijn. Het werken zelf vond ik niet zo erg, maar mijn dagen vlogen voorbij en ‘s avonds was ik te moe om nog maar iets uit te voeren. Wel kwamen er twee súperleuke dingen binnen, zodat ik nu weer lekker foto’s kan maken!
DSC_0037

Maandag 18 februari – Meeuwen poging 2 – Mijn moeder had de dag hiervoor wel mooie foto’s van de meeuwen gemaakt (in januari was dit mij niet gelukt) dus wilde ik het ook weer eens proberen. Helaas wilden ze weer niet dichtbij elkaar blijven. Dus maakte ik nog een foto van een meeuw op een lantaarnpaal. Er is namelijk niets anders buiten, het is echt een dode boel. Ik vond het scheve effect leuk, maar het is wel jammer dat deze foto overbelicht is.


DSC_0059

Dinsdag 19 februari – The Carrie Diaries – Na een lange werkdag (pfff, ik klink nu net als een oude vrouw!) had ik opeens de behoefte om een serie te kijken! Ik kijk dus nooit series, want ik heb er het geduld niet voor. Nu dus wel! Ik besloot The Carrie Diaries te kijken, aangezien ik zin had in iets luchtigs en ik heel benieuwd was naar deze serie. Ik heb deze vakantie al drie afleveringen gezien (normale mensen kijken in de vakantie één seizoen) en ik vind het leuk! Maar ik moet wel echt uitgeput zijn om een serie te kunnen kijken, haha.

2013-02-20 21.09.53

Woensdag 20 februari – Nieuwe telefoon! - Mijn nieuwe telefoon kwam binnen! Natuurlijk moest ik meteen even een mooie spiegelfoto maken, haha. Ik ben er heel blij mee, maar dat heb je natuurlijk al kunnen lezen in dit artikel.

DSC_0104

Donderdag 21 februari – Homescreen – Vandaag was huiswerkuitsteldag, wat betekende dat ik leuke apps ging downloaden en alles goed instelde. Ook maakte ik mooie foto’s van mijn nieuwe schatje met mijn spiegelreflex.

DSC_0109

Vrijdag 22 februari – Nieuwe lens – En ook mijn tweede gadget kwam binnen! Of nou ja, mijn moeder heeft een nieuwe spiegelreflex gekocht. Bij de kit zat een grotere lens: de 18-105. Omdat ik op zoek was naar meer zoom maar géén zin had om veel geld te betalen voor een zware 18-200mm-lens, heb ik aan haar gevraagd of ze de kit wilde kopen in plaats van de body. Dan kon ik die lens voor weinig geld overkopen! Mijn moeder heeft namelijk wel de 18-200, dus deze lens heeft ze niet nodig. Ik heb hem nog niet uitgebreid getest, maar ik ben er blij mee! Al het geld dat ik deze week heb verdiend is alleen wel weer op.

DSC_0118

Zaterdag 23 februari – Nieuwe ‘werkplek’ – Wij hebben een lege tafel op zolder, en ik besloot daar maar eens gebruik van te maken! Er is namelijk minder afleiding, het is er warmer en ik hoefde mijn bureau niet op te ruimen. De tafel is iets geler dan mijn eigen bureau, maar ik kan er alsnog goed foto’s maken. Recht boven de tafel zit namelijk een raam.

DSC_0124

Zondag 24 februari – Macaroni met ham en kaas – Mijn ouders waren op visite, dus moest ik koken voor mij en mijn broertje. Of nou ja, koken… macaroni koken, ham in blokjes snijden en erdoorheen doen, kaas erdoor, paneermeel eroverheen en een paar minuutjes in de oven. Ach, het was wel lekker!

En dit was het weer voor deze week! Volgende week staat in het teken van school, maar vrijdag heb ik gala en zaterdag is er weer een bloggersmeet! Ik kan dus niet wachten tot het weekend. Helaas moet ik eerst de week doorkomen, maar met dat leuke vooruitzicht gaat het wel lukken!