Pagina's

Project 365: week 15

Deze blogpost is iets verlaat, omdat ik gisteren weer eens tot kwart voor twaalf bezig was met een opdracht voor Engels… Gelukkig heb ik de komende week een heerlijk rustige week, want we hebben drie keer 50-minutenrooster (in plaats van 70) en woensdag heb ik door een uur uitval ook maar een halve dag les. Vrijdag zijn we zelfs vrij vanwege het personeelsuitje! Ik moet wel twee keer werken, maar gelukkig heb ik verder lekker de tijd om te bloggen en te leren voor mijn herkansing.

Camera Uploads1

Maandag 8 april – Ik had om 11 uur ‘s avonds weer eens een fotocrisis. Daarom hier een foto van een van mijn favoriete (en niet zo gezonde) drankjes: limonadesiroop. Ik vind alleen de smaak cassis lekker.

Dinsdag 9 april - Ik moet nodig weer eens naar de kapper!

2013-04-10 17.21.35

Woensdag 10 april – Ik had de lente in mijn bol en dus was het tijd om mijn twee jaar oude All Stars weer eens uit de kast te trekken. Ze zien er nog verrassend goed uit!

2013-04-11 19.46.45

Donderdag 11 april – Vandaag was ik vergeten een foto te maken! Gelukkig is het maken van foto’s met mijn telefoon automatisme geworden, dus toevallig had ik een foto van toen ik voor de eerste keer in 100 jaar televisie ging kijken.

DSC_0520

Vrijdag 12 april – Jummie, chocolade!

DSC_0545

Zaterdag 13 april – vraag me niet HOE, maar ik ben vandaag alweer mijn foto vergeten. En deze keer heb ik dus echt geen foto. Ik moest ‘s avonds werken (normaal nooit) en voordat ik wegging bedacht ik me dat ik nog een foto moest maken, maar dat ben ik dus gewoon vergeten. Daarom hier een foto van vrijdag met iets wat ik vandaag vooral heb gedaan: koekjes eten.

DSC_0567

Zondag 14 april – Mijn ouders zijn dit weekend veel bezig geweest in de tuin, en hebben dus ook wat nieuwe bloemetjes geplant. Ik voel me altijd zo stom als ik bloemetjes fotografeer, eigenlijk weet ik niet waarom.

Ondanks dat ik twee keer mijn foto vergeten ben, was dit best een goede week qua foto’s. Er zat in elk geval meer afwisseling in dan vorige week, haha. Ik hoop dat het binnenkort ook buiten wat mooier wordt (het is nu overal nog grijs) zodat ik weer eens buiten foto's kan gaan maken.